Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotus persuille: Alkakaa ajaa lakimuutoksia jotka edistävät sivullisten puuttumista rikoksiin. Kannatatko?

Vierailija
16.03.2024 |

Jos puuttuessa ei olisi merkittäävää riskiä joutua itse syytetyksi, moni mies puuttuisi rikoksiin paljon alemmalla kynnyksellä

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas siellä kovasti pelätään kun tulee ihan persutkin mieleen.

Persut ajavat vain omien äänestäjiensä asioita, ei muiden. Jos haluat apua omaan tilanteeseesi niin soita sille tyhmälle vihervassaripyrkyrinaiselle jota äänestitkin.

Vierailija
22/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan miten tämän maan turvallisuudelle käy jos Putin työntää tänne 300 000 ähhllämiä ensi kesänä.

Mitenkäs ne teidän äänestämät puolueet suhtautuikaan siihen, että ne voisi pysäyttää jo rajalla? Tämä on muuten kohtalon kysymys Suomelle, että minä soittaisin kansanedustajalleni ihan hetikohta jos olisin teidän saappaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan miten tämän maan turvallisuudelle käy jos Putin työntää tänne 300 000 ähhllämiä ensi kesänä.

Mitenkäs ne teidän äänestämät puolueet suhtautuikaan siihen, että ne voisi pysäyttää jo rajalla? Tämä on muuten kohtalon kysymys Suomelle, että minä soittaisin kansanedustajalleni ihan hetikohta jos olisin teidän saappaissa.

Eikös tämä ole sen typerän persu sisäministerin vastuulla? Sen idarin, joka avasi rajat, että 1000 ma mua pääsi rajan yli?

Persut ei osaa oikein muuta, kuin siirtää vastuuta muille.

Vierailija
24/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtiin jo taksiuudistuksesta mitä siitä seuraa kun persut alkavat tekemään lakimuutoksia.

Ei ne sentään olleet niitä jotka lakimuutoksen kirjoitti tai sai siitä voitot muuta kuin hillotolppapaikan, kunhan tyhminä painoivat kyllää niin kuin nykyhallituksenkin taksiuudistuksen laajentamiseen kaikille aloille. Koska siitä tästä "paikallisen sopimisen" laajentamisesta no kyse. Ihan samalla tavalla kuin joudut nyt paikallisesti neuvottelemaan villien taksien kanssa hinnoista, niin joudut palkasta neuvottelemaan tulevaisuudessa.

Onneksi edellinen hallitus sentään vähän onnistui korjaamaan pahimpia älyttömyyksiä taksiuudistuksesta niin jonkin verran avoimuutta pitää olla, vaikka niihinkin sitten kyllä keinot kehitelty miten niitä yrittävät kiertää ja huijata taksin tarvitsijaa siinä missä tulevaisuudessa työn tarvitsijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä