Kerrostalon puussa rääkyvät linnut
Miten karkoitetaan?? Ei auta mikää. Veetuttaa kun aamulla klo 5.00 aloittavat!!! Haluan nukkua ja koko talo haluua!!!🥱😴😴😴😴😴
Kommentit (58)
Meillä oli jossain välikatossa pesue. Krääh krääh vaak vaak kauniina kesäiltana, kauhea ääni.
Ai kamala! Meillä on varikset, naakat, harakat, lokit, korpit, ruisrääkkä, luhtahuitti ym. koko orkesteri äänessä kunhan aika on kypsä. Ihan parasta!
Meillä on niin veemäisiä lintuja, että ne tulevat kailottamaan mun partsille ja koputtelevat nokallaan parvekkeen ovea.
Joskus takavuosina meidän talon pihassa asusti satakieli. Lauloi juuri öisin tosi äänekkäästi. Ei silti haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmiset oikeasti näin luonnosta vieraantuneita? Toisessa ketjussa valitettiin sateen ropinasta, ja nyt linnuista. Missä nämä ihmiset ovat kasvaneet, kun sateen ja lintujen ääniin kyllä pitäisi tottua jo ihan lapsesta asti.
Meillä on ns. sisäpiha, jossa kaikuu kaikki äänet. Ihan eri kuuloista kuin puiden katveessa metsässä laulavat linnut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen lintu on arvokas.
😂💜
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli viime keväänä harakkaperhe pihapuussa. Herregud sitä meteliä. Onneksi muuttivat muutaman viikon päästä pois, kun saivat kakaransa lentokykyisiksi. Kaikki muut linnut tervetulleita, myös varikset.
Meillä oli kans ja se ei häirinnyt, vaikka olen huonouninen.
Pesä oli kuusessa samalla korkeudella kuin makkarini puutalossa. Kuusessa 6 metriä makkaran seinästä.
Harakat on kivoja ja älykkäitä.
Aloittaja ei ole edes juntti kun on noin vieraantunut tavallisesta luonnosta. Osta korvatulpat äläkä kitise.
Osta korvatulpat ja raaku välillä takaisin. Linnut ovat keväällä kiireisiä ja juttua riittää. Mikä hemmetti siinä on, että kaikki häiritsee, jopa linnut. Ääliöitä on yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Joskus takavuosina meidän talon pihassa asusti satakieli. Lauloi juuri öisin tosi äänekkäästi. Ei silti haitannut.
Satakielen lurittelut on niin hauskan kuulloisia! Siinä on sellaista eksoottista sademetsävibaa. Nehän osaa muuten myös matkia ääniä halutessaan, youtubesta löytyy videoita (engl. Nightingale.) Kaupunkialueella voivat oppia matkimaan esim. hälytysajoneuvoja tai muita liikenteen ääniä.
Muuta sademetsään, siellä sitä vasta meteliä riittääkin. Käy siellä pikkureissu jo tuntuu hiljaiselta tämä Suomi.
On kiva, että kaupungissakin on eläimiä, vaikka sitten edes variksia. (Rottia en laske eläimiksi tässä tapauksessa)
Aloittaja taitaa olla niitä, jotka pitävät kerrostalossa ikkunaa auki kesät talvet, kun on niin kuuma
Ole onnellinen että lintujen sijasta siellä ei ole puliukkoja örveltämässä aamusta iltaan. Linnut ovat paljon siedettävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa puu?! Vau, tuon kyllä haluaisin nähdä.
Ei, vaan minä asun tässä puussa myös. Omistaja on kerrostalo.
Aapee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä haluan nähdä, kun koko talo haluaa nukkua.
🙄🙄🙄 olet niin kovin vitsikäs.👋👋
Vierailija kirjoitti:
Ja minä haluaisin nähdä sinun päättelykykysi aakkoset. Jesjes.👋👋👋🥸🥸🤢🤢🤢
Sellainen sana kuin konteksi- onko se tuttu?
👋👋🌸🌸🌸
Hommaa värikuula ase. Sillä vedät variksen sarjalla täyteen maalia niin ei tule enää ihan heti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, mikä vitsiniekka.💥💥💥💥🙄
Vierailija kirjoitti:
Variksia!!! Enpä usko että haluaist herätä siihen meteliin!!😒
Varis on hieno lintu, samaten naakka ja harakka.
Onko ihmiset oikeasti näin luonnosta vieraantuneita? Toisessa ketjussa valitettiin sateen ropinasta, ja nyt linnuista. Missä nämä ihmiset ovat kasvaneet, kun sateen ja lintujen ääniin kyllä pitäisi tottua jo ihan lapsesta asti.