Missä maassa on parhaat naiset?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset ovat vielä viisikymppisinäkin niin tyttömäisiä. Mutta tätähän ei saa sanoa. Siitä saa pedarin leiman.
Miksiköhän tuo ärsyttää palstan monia naisia?
Etenkin kiinalaiset ovat kaunistuneet. He ovat päässeet laittamaan itsensä kuosiin ja kaunistautumaan. Ja sehän on heidän oikeutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa. Ja tarkemmin isoissa kaupungeissa (Tokio, Osaka, Kyoto, Sendai, Kobe jne.).
Japanilaiset naiset ovat mukavia, ystävällisiä, kunnioittavia, hyvän näköisiä ja hyviä sängyssä. Vakavasta parisuhteesta ei ole kokemusta japanilaisten naisten kanssa, mutta veikkaan olevan parempia kuin suominaiset. :) M25
Palstanaiset ei voi sietää, kun nuoret miehet harrastaa matkustelua Aasiassa. Näkee alanuolista, että palstanaiset oikein haluaa nuorten miesten pysyvän Suomessa.
No kyllä. Ehkä näin ei saisi sanoa, mutta kieltämättä ottaisin mieluummin suomalaisen miniän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Suomessa, suomalaiset naiset vihaa miehiä. Ei sellaisia naisia kukaan mies halua. Onneksi nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Hyvä kosto suomalaisille naisille.
Itse ajattelin nuorempana aina, että kyllä se suomalainen nainen on maailman paras. Nykyään en enää ole siitä läheskään varma. Siinä missä muiden maiden naiset esim. sanovat oman maansa miesten olevan maailman parhaita niin suomalainen nainen on hiljaa tai korkein ynähtää jotain epämääräistä. Voisihan ne miehet täällä vaikka ylpistyä jos kehuu!?!
Aasiassa, just nämä Japanit ja Koreat ja Kiinat.
Latinot on myös kivoja, mutta liian kovia määräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos trumpilta kysytään, niin tsekeissä
"Chaiiina"
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Suomessa, suomalaiset naiset vihaa miehiä. Ei sellaisia naisia kukaan mies halua. Onneksi nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Hyvä kosto suomalaisille naisille.
Suurin osa suomalaisista miehistä on onnellisesti naimisissa suomalaisen naisen kanssa, joka rakastaa miestään. Olen suomalainen nainen, enkä vihaa miehiä. En vihaa edes tyhmiä miehiä, vaan säälin heitä.
Ulkonäöllisesti en kallistuisi Kiinaan. Mikään ei häijympää kun vihainen kiero kiinalaisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Katsottuani monta vuotta 90 päivää sarjoja, sanoisin että brasilialaiset. Ja heidän puhumansa portugali kuullostaa tosi seksikkäältä.
Hetero N56
Tuon voin vahvistaa vuoden työkomennuksen perusteella. Tykkään kyllä Suomalaisistakin rouvista tosi, tosi paljon.
Hetero M58
Mitä nyt olen matkustellut niin top-3 on
1. Kolumbia
2. Venezuela
3. Islanti
Suomessa. Täällä tasa-arvo on parhaimmalla tolalla, muutama muu maa mukaanlukien. Meidän ei tarvitse olla jotakin, mitä emme ole. Hyvä itsetunto tekee ihmisestä puoleensavetävän.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa. Täällä tasa-arvo on parhaimmalla tolalla, muutama muu maa mukaanlukien. Meidän ei tarvitse olla jotakin, mitä emme ole. Hyvä itsetunto tekee ihmisestä puoleensavetävän.
Suomalaisesta naisesta ei tee mikään puoleensavetävää. Siksi eukkoni onkin haettu aikanaan Köpiksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottuani monta vuotta 90 päivää sarjoja, sanoisin että brasilialaiset. Ja heidän puhumansa portugali kuullostaa tosi seksikkäältä.
Hetero N56
Yhtyisin tuohon. Niillä on usein komeat luomut hinkit ja perseet. Myös kauniisti ruskettunut iho
Ne eivät ole luomuja. Silikonia sekä tisseissä, että perseessä.
Kysyn sulle, mikset jo juokse,setä tietää osoiteesi knak kop,tulen rakas minä olen paras.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on niin upeita naisia, että ei paremmasta väliä.
Sant, men det är frågan om en verkligt liten minoritet av populationen.
Vierailija kirjoitti:
Espanja
Aika kova. Etelän eksotiikkaa just sopivasti, eivätkä ole liian sekopäisiä tai tuittuja kuten esim. Italiassa.
Suomi,miksi voit väittää muuta.?