"Myyn jos hinta miellyttää / Hinta mallia tarjoa"
Miksi edes myyty tuotetta jos sillä ei ole hintaa vai onko nämä jotain kokeiluja jos joku hassahtaa tarjoamaan liikaa?
Nää pitäs kieltää kokonaan.
Kommentit (6)
Mä laitan noin jos haluan käytännössä lähes ilmaiseksi jakaa. Ekalle hinta ehdotukselle menee joka sillä ilmoittamallaan hinnalla on valmis ostamaan.
Mitä haittaa tuosta on. Itse ainakin tykkään myydä tuollalailla syynäon se kun en itse osaa hinnoitella, mutta en kuitenkaan paljoa tarvitse muttei viitsi ilmaiseksikaan antaa usein sitten myyn jo pienelläkin jos joku ylipäätään jotain tarjoaa ettei jää nurkkiin pyörimään.
Toi vaikuttaa vaan urpolta. En todellakaan ala ostajana arvailemaan, että mikähän hinta mahtaisi myyjää miellyttää. Jos ei osaa itse arvioida, millä hinnalla raaskii jostain luopua, niin antaa ilmaiseksi sitten tai laittaa hinnaksi euron tai vitosen, riippuen millasta roinaa kyseessä.
Ylimielisille ihmisille jää yleensä tavara käteen. Ja muutenkin tyhjä olo.
Menepä vaikkapa jollekin Facen Marimekko-kirppikselle 😅 Siellä vaihdevuosivaivainen rummo myy kusenpolttamia ja hienraiskaamia vermeitään juurikin *myyn jos hinta miellyttää*-mentaliteetilla. Sitten kun joku onneton tarjoaa, alkaa jumalaton parku että *kuule tämä maksoi neanderthal-kautena 200 markkaa, kuinka perkele kehdataan noin vähän tarjota!* Lopulta vihainen täti poistaa koko ilmoituksen raivopäisenä, haukkuu kaikki ja poistuu ryhmästä.
Varmaan kokeilee millä hinnalla menisi kaupaksi.