Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla aistikas ja naisellinen

Vierailija
14.03.2024 |

Mutta oon enemmän maskuliininen remonttireiska. Onko mitään mahdollisuutta muuttua enemmän tuohon suuntaan?

N42

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroottisesti puoleensa vetävää on olla sinut itsensä kanssa ja viihtyä nahoissaan. Sinun pitää löytää oma tyylisi. Se ei välttämättä ole pinkki pitsi ja korkkarit. 

Lähinnä mielessäni on sellainen jännittävä ja mystinen hippityylinen nainen, jolla on röyhelöinen mekko, uhkeat rinnat ja suitsukkeilta tuoksuva eroottisesti latautunut koti (varsinkin makuuhuone).

Ap

Hyi kuvotus. Olet lesbo.

Mitä sitten, vaikka olisikin? Saisit siistiä suutasi.

Vierailija
22/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan homot on kiinnostuneita miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinrakennekin on mitä epänaisellisin. Olen pitkä, leveät hartiat, isot ja lihaisat kämmenet, litteät rinnat, kapea lantio, isot jalat, pienet silmät jne.

Ap

ISOT JA LIHAISAT KÄMMENET?

:D Sellaiset paksut ja vahvat, lihaksikkaat. Mulla on ihan hillittömät käsivoimat, joille moni mieskin häviää.

Ap

Noilla on hyvä ronkkia tyttöystävää.

En ole kiinnostunut naisista.

Ap

Kommenttisi kertovat muuta.

Vierailija
24/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei saisi olla, jos on muutenkin iso. Jos olisin pitkä, näyttäisin säärtä (minulla lyhyenä ei ole), mutta pitäisin tällöin rintavaon piilossa. Tai sitten tosiaan ihania maksimekkoja (joihin lyhyenä hukun), vartaloon sopiva malli, kietaisumekot sopivat monelle. Väreillä ja printtikuoseilla voi myös korostaa naisellisuutta. Pitkät hiukset on usein myös naiselliset ja sopii isokokoiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan