Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua miehen epäkunnioittava käytös tiettyä naista kohtaan?

Vierailija
14.03.2024 |

Käytös on asiatonta. Puhuu alentavasti, jatkuvasti kaksimielisiä, härnää, pelleilee ja vihjailee. Ei ole flirttailua.

Kyse ei ole siitä onko mies ihastunut (kuulemma on, kertonut muille), vaan siitä, mikä miehen ajaa härnäämään naista niin että se menee yli? Ei ole hauskaa enää.

Mikä on häirintää? 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyytää lopettamaan niin todennäköisesti tuon tyyppinen saa vain kierroksia.

Vierailija
22/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riksoilmoitus sitten perään. Tällaista tapahtuu, koska naiset eivät tee mitään ja ymmärtävät loputtomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhdentekevä tahallinen kommentti, tuskinpa tosiaan "epäviehättävälle" naiselle näitä seksuaalissävytteisiä juttuja jankuttaisi ja selästä hieroisi. ap

Kyllä noinkin voi käydä. Se on tietynlaista kiusaamista. Onko joku näkemässä noita tilanteita? Muita miehiä ehkä? Nimittäin jos on, se todennäköisesti on juurikin kiusaamista ja muille esittämistä. 

Ei, päin vastoin. Ottaa yhteyttä myös kotiin, tikusta asiaa jne. ap

Tuohan on jo vainoamista, ja se on muuten rikos. Sano se miehelle.

Neuvon toisin. Älä puhu miehelle vaan työpaikkasi luottamushenkilölle ja raportoi häirintä. Heti, älä katso enää enempää. Tuollaista ei tarvitse sietää t

No toki tämä myös, mutta minusta näille itselleen kannattaa myös sanoa ihan suoraan, että heidän käytöksensä ei ole hyväksyttävää. Toki oma turvallisuus huomioonottaen.

Vierailija
24/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lähinnä se, millaiset miehet ovat naisia kiusaamassa muiden kokemuksen perusteella.

Mua pelottaa narsistit. Jos on vaan tyhmä ja lapsellinen, niin kestän kyllä. Mutta voiko olla oikeasti jokin mielenhäiriö? ap

Vierailija
25/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No toki tämä myös, mutta minusta näille itselleen kannattaa myös sanoa ihan suoraan, että heidän käytöksensä ei ole hyväksyttävää. Toki oma turvallisuus huomioonottaen."

Minä sain vastaavassa tilanteessa toisen neuvon, pysyä etäällä ja raportoida. Jos puhuu tälle miehelle mitään, sekin voi kääntyä itseään vastaan. Hän oikeuttaa sen yksittäisenkin kommunikaation perusteella häiriköintinsä. Sairaan ihmisen kanssa ei voi pelata samoilla säännöillä kuin terveen.

Vierailija
26/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa lähinnä se, millaiset miehet ovat naisia kiusaamassa muiden kokemuksen perusteella.

Mua pelottaa narsistit. Jos on vaan tyhmä ja lapsellinen, niin kestän kyllä. Mutta voiko olla oikeasti jokin mielenhäiriö? ap

Voi olla narsisti, sosiopaatti, psykopaatti, skitsofreenikko. Jokin pakkomielle tai voi olla autistinen (kaikkia autisteja leimaamatta).

Vierailija
27/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on tapana iloisesti flirttailla moneen suuntaan. En mene yli, mutta olen puhelias jne. Olen viehättävä ja pidän huomiosta myös. Normaalia työpaikkaflirttiä en kammoksu.

Mutta tätä häiritsevää jatkuvaa vihjailua en kestä.

Toisin sanoen, en uskalla ottaa asiaa puheeksi, koska jos mies onkin hullu tai narsisti niin olen ihan pulassa. ap

Vierailija
28/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on komea jne., varmasti saa huomiota monesta suunnasta, mutta musta on tullut nyt tällainen kohde. Ellei tee muille samaa tietämättäni! ap

Vierailija
29/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selityksellä ei ole merkitystä. Jos tämä alkoi heti uuteen paikkaan tultuasi, niin tuo henkilö on vaan kyseisen työpaikan pyöröoven pyörittäjä. Kiusaa aina uusinta työntekijää. Jos kyseessä ei ole menestynyt kasvuyritys eli uhkaat jäädä aloittelijan asemaan eli kiusattavaksi pitkäksi aikaa, niin älä jää :D 

Vierailija
30/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla sekä tyhmä, lapsellinen että narsisti. Itseasiassa tutkitusti näin usein onkin. Narsistit ovat äärimmäisen lapsellisia, koska eivät piittaa muiden tunteista. Narsistit eivät myöskään ole keskimääräistä älykkäämpiä, vaikka itse uskovat olevansa. Useimmat narsistit ovat normaaliälyisiä tai suorastaan tyhmiä. 

Vierailija
31/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla itselläni on tapana iloisesti flirttailla moneen suuntaan. En mene yli, mutta olen puhelias jne. Olen viehättävä ja pidän huomiosta myös. Normaalia työpaikkaflirttiä en kammoksu.

Mutta tätä häiritsevää jatkuvaa vihjailua en kestä.

Toisin sanoen, en uskalla ottaa asiaa puheeksi, koska jos mies onkin hullu tai narsisti niin olen ihan pulassa. ap

Tuolla tavalla he porskuttelevat menemään, kun kukaan ei tee mitään. Jos teet rikosilmoituksen, mies menettää työpaikkansa ja häviää häiritsemästä. Salaa yhteystietosi ja blokkaa mies yhteystiedoistasi vapaa-ajalla, muuta puhelinnumerosi ennen ilmoitusta. Luottamushenkilö osaa auttaa sinua, käy ensin juttelemassa hänen kanssaan. Keskustelu on luottamuksellinen, mies ei saa tietää siitä.

Vierailija
32/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, mistä johtuu, jos kerran pidät huomiosta ja iloisesti flirttailet joka suuntaan. Sitä saa mitä tilaa, ja sinä tilasit.

Vierailija
33/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tehdä näin, kiitos vastauksista. ap

Vierailija
34/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen miehen. Kova naistenmies, on komea, mutta tosi törkeä käytökseltään. Todella halveksiva naisia kohtaan. Perustavanlaatuista katkeruutta ja vääristynyt suhde naissukupuoleen. Voi olla jo lapsuudesta alkanut, suhde äitiin ei ole ollut terve tms. Ei ole normaalin, tasapainoisen miehen käytöstä.

Vierailija
35/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, mistä johtuu, jos kerran pidät huomiosta ja iloisesti flirttailet joka suuntaan. Sitä saa mitä tilaa, ja sinä tilasit.

Kyllä sillä on iso ero, flirttaileeko mies normaalisti iloisesti tervehtien, kohteliaasti ja kunnioitaen ja saaden naisen tuntemaan olonsa hyväksi. Avaa oven, tarjoaa kahvin ym.

...Vai kävelemällä esim. selän takana ja sanomalla, että on kyllä hyvät näkymät aina kun täällä sun perässäsi kävelee. ap

Vierailija
36/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista käytöstä mieheltä joka tapauksessa, oli perimmäinen syy mikä tahansa. Joillakin on ihme tapa kerjätä toiselta jotain reaktiota: pitäisikö suuttua, pillahtaa itkuun vai mitä? 

Vierailija
37/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku tuolla tavalla päivittäin kommentoi, niin kyllä se alkaa tuntua vaivaannuttavalta. ap

Vierailija
38/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryydestähän tuo johtuu. Erityisesti sen naisen, joka ei pane moukkamaiselle käytökselle stoppia vaan antaa hieroa selkäänsä.

Taas miehen 💩käytös on naisen syy

Vierailija
39/39 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun itselleni kynnys sanoa asiasta jotain on korkea, juuri tästä syystä että usein nainen itse syyllistetään huonosta käytöksestä. En halua että alkaa kiusata muilla tavoilla. ap

Oletko miesvaltaisella alalla? Kuinka paljon teillä on töissä miehiä/naisia? Koska jos olet ainoa nainen joka on nuori, noin siinä voi käydä. Kuulostaa tahalliselta savustamiselta pois työpaikalta. 

Varmaan työmaa jossain Turun alueella🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän