Miehenä ensitreffeille meikit naamassa, nainen mitä olet mieltä?
Mä olen niin erinäköinen meikillä ja ilman, niin en ole käynyt ensitreffeillä ilman meikkiä. Ilman olen aika harmaa hiirulainen, meikillä jopa ihan näyttävä. Kiinnitätkö naisena huomiota tällaiseen, ajatteletko että tuo on nyt vähän naismainen? Vai onko mitään väliä? Tinderissä on kumpiakin kuvia, tai monta ilman meikkiä ja yks meikattu. Jotkut naiset kommentoi juuri sitä missä oon meikattu, että ootpa komee.
Kommentit (23)
Mulle olisi ihan ok, jos mies meikkaa. Aloituksen kysymykseen vastaan, että kannattaa mennä ensitreffeille meikattuna, jos muutenkin tykkää meikata. Karsiutuu sitten heti pois ne, joille se on ongelma.
Toivoisin, että mies tulee treffeille omana itsenään. Eli jos hänellä on tapana meikata, niin meikattuna. Toki toivon saavani jo Tinderin kuvista osviittaa, minkä näköisenä näyttäytyy. Oletettavasti kiinnittäisin huomiota meikkiin. Kokemus voisi olla negatiivinen, jos ihminen olisi hyvin eri näköinen, kuin deittipalvelun kuvat.
Ihan naisena kommentoin tätä, mutta ottaen huomioon, kuinka paljon tällä palstalla valitetaan miesten tunkkaisista asenteista naisten ulkonäön ym. suhteen, niin eipä tämä omakaan sukupuoli suvaitsevaisuudessa mitään erilaisuutta tai miesnormien vastaisuutta kohtaan juuri kunnostaudu :)