Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

STTK:n Ammattiliitto Pro pitää EK:n palkkalinjausta pöyristyttävänä Järjestelmällinen hyökkäys

Vierailija
13.03.2024 |

Tämä tilanne loppuu vasta kun toinen osapuoli on lyöty kumoon.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010292558.html

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei hallitus kiellä SDP:tä haitallisena puolueena? Enemmistö olisi. Kansallinen turvallisuus syynä. Pitäisi myös tarkistaa rahoitus. Tuleekohan taas Venäjältä rahat? 

Itse olen aina ihmetellyt, että miten verisen sisällissodan vieraan valtion hyväksi aloittaneen puolueen annetaan edelleen toimia länsimaisessa sivistysvaltiossa. Sama kuin Saksan poliittisessa kentässä toimisi edelleen Saksan kansallissosialistinen työväenpuolue.

Vierailija
22/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me haluamme aiheuttaa mittavat vahingot Suomen taloudelle ja tämän teemme vain koska voimme! Myös Venäjä nauttii tästä. 

T. AY-mafia

AU-mafia ja demarithan ovat saaneet venäjältä jo paljon kiitosta toiminnastaan. Uusia ystävyyden kunniamerkkejä varmaan pian taas jaossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei hallitus kiellä SDP:tä haitallisena puolueena? Enemmistö olisi. Kansallinen turvallisuus syynä. Pitäisi myös tarkistaa rahoitus. Tuleekohan taas Venäjältä rahat? 

Itse olen aina ihmetellyt, että miten verisen sisällissodan vieraan valtion hyväksi aloittaneen puolueen annetaan edelleen toimia länsimaisessa sivistysvaltiossa. Sama kuin Saksan poliittisessa kentässä toimisi edelleen Saksan kansallissosialistinen työväenpuolue.

Itse ihmettelen ettei hallitus tee asialle mitään. Nyt olisi korkea aika kieltää SDP. 

Vierailija
24/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bra, bra, dags att facken äntligen städas ut ur arbetslivet.

Okej, intressant.

Vierailija
25/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Ammattiliittojen kielto tulossa, tätä Rydman vihjaili rivienvälistä A-Studiossa

Se onkin yleensä ensimmäinen toimenpide diktatuuriin siirtymisessä. Suoraan Aatun pelikirjasta.

Vierailija
26/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän Saksassa on meneillään oikeustaistelu AfD:n kieltämiseksi, Suomessa Sinumustan Likkeen. Seuraavien vaalien jälkeen on perussuomalaisten vuoro.

Vierailija
27/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Ammattiliittojen kielto tulossa, tätä Rydman vihjaili rivienvälistä A-Studiossa

Se onkin yleensä ensimmäinen toimenpide diktatuuriin siirtymisessä. Suoraan Aatun pelikirjasta.

Eikä ole. Siellä oli paljon muutakin. Ei tässä mielenosoittamista olla kieltämässä, kokoontumiseen puuttumassa, sananvapautta kieltämässä. Liitot aiheuttavat hallaa Suomelle. Ammattiliittojen kielto ei ole epädemokraattista. 

Vierailija
28/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän Saksassa on meneillään oikeustaistelu AfD:n kieltämiseksi, Suomessa Sinumustan Likkeen. Seuraavien vaalien jälkeen on perussuomalaisten vuoro.

Tämän hallituksen aikana kielletään SDP. Voitte perustuu uuden puolueen ja kokeilla paremmalla historialla.

Vierailija
29/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Siellä oli paljon muutakin. Ei tässä mielenosoittamista olla kieltämässä, kokoontumiseen puuttumassa, sananvapautta kieltämässä. Liitot aiheuttavat hallaa Suomelle. Ammattiliittojen kielto ei ole epädemokraattista. 

Kyllä se on antisosialidemokraattista. Liittojen historia ulottuu 1800-luvun lopun työläisten asemmanparannuksiin.

Vierailija
30/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on antisosialidemokraattista. Liittojen historia ulottuu 1800-luvun lopun työläisten asemmanparannuksiin.

Silloin tekivät tärkeää työtä, enää eivät ole pysyneet ajan mukana. Myös heidän pitäisii uudistautua mutta eivät niin tee niin helpompi kieltää. Ehkä uusi alku on se mitä tarvitsevat? Joutuvat todistamaan miksi kukaan tarvitsee ammattiliittoa. Ne vanhat asiat eivät ole syitä, pitäisi olla jotain uutta.

Vierailija
31/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän hallituksen aikana kielletään SDP. Voitte perustuu uuden puolueen ja kokeilla paremmalla historialla.

https://yle.fi/a/74-20051450

Persujen oikeusministeri hyökkää sinimustia vastaan. Perussuomalaiset kusevat isänmaallisten naamalle hallituskiimassaan. Koska viuhuvat kirveet?

Vierailija
32/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän hallituksen aikana kielletään SDP. Voitte perustuu uu

Pian on SDP:n vuoro. Mitäs ajattelit tehdä asialle? Sinimusta hyväksyi kohtalonsa, aivain kuin teidän puolue hyväksyy kiellon.

Vierailija
33/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse edustan vasemmistoa, ihan siis aktiivinen puoluejäsen. Olin myös ehdolla vaaleissa ja pääsin varalle.

Olen todellakin eri mieltä työlainsäädönnön suhteen oman puolueen kanssa. Se mitä hallitus tekee on lähes kaikilta osin hyväksi Suomen taloudelle enkä ole ainoa. Uskon että jos vas. olisi ollut hallituksessa, vaikkapa samalla kokoonpanolla kuin viime hallituksessa, nämä asiat olisivat ajettu. 

Uskokaa kun kerron, AY-liike on todella vaikea neuvottelukumppani. He eivät suostuneet tulemaan vastaan MISSÄÄN ja vaativat mahdottomia työnantajilta. Tämän takia edellisen hallituksen perinteiset neuvottelut kaatuivat ja se oli virhe. Olisi pitänyt viedä lainsäädäntöön.

Ja ketut!

Vierailija
34/36 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan todellakin SDP:n kieltämistä ja puoluejohtajien vangitsemista. Vähintään elinkautinen tultava koska ovat syyllisiä sisällissodan molempien puolien turhiin kuolemiin.

Vasemmisto on toinen mutta voinee riittää puoluejohdon vaihto.

Vierailija
35/36 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan todellakin SDP:n kieltämistä ja puoluejohtajien vangitsemista. Vähintään elinkautinen tultava koska ovat syyllisiä sisällissodan molempien puolien turhiin kuolemiin.

Ps haaveilee taas leirityksistä ja muustakin siihen yhteen ismiin liittyvästä.

Vierailija
36/36 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps haaveilee taas leirityksistä ja muustakin siihen yhteen ismiin liittyvästä.

Ei olisi ongelmaa jos lopettaisitte pa kolaisten päästämisen maahan. Suomen pysyttävä Suomena. Näin ei kuitenkaan tapahdu joten kieltäminen on ainoa keino estää kansanvaihto ja kansanmurh a.