STTK:n Ammattiliitto Pro pitää EK:n palkkalinjausta pöyristyttävänä Järjestelmällinen hyökkäys
Tämä tilanne loppuu vasta kun toinen osapuoli on lyöty kumoon.
Kommentit (36)
Hienoa! Ammattiliittojen kielto tulossa, tätä Rydman vihjaili rivienvälistä A-Studiossa
SDP seonnut: aloittanut Espanjan lobbaamisen, käskenyt aloittamaan lakkoilut, valehtelee ja kaiken kukkulaksi tekee tämän koska persut hallituksessa eivätkä päässeet Kokoomuksen kanssa tekemään samoja muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Ammattiliittojen kielto tulossa, tätä Rydman vihjaili rivienvälistä A-Studiossa
Satonen sanoi että mitään tuollaista ei ole suunniteltu tällä hallituskaudella. Saa nähdä vittuileeko Persut itsensä ulos hallituksesta
Miksei hallitus kiellä SDP:tä haitallisena puolueena? Enemmistö olisi. Kansallinen turvallisuus syynä. Pitäisi myös tarkistaa rahoitus. Tuleekohan taas Venäjältä rahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satonen sanoi että mitään tuollaista ei ole suunniteltu tällä hallituskaudella. Saa nähdä vittuileeko Persut itsensä ulos hallituksesta
Missä se niin on sanonut? Lähde tai valehtelet.
Kokoomus vittuili jo persuille, väittämällä kesyttäneet persut. Liitot kielletään jos se nähdään tarpeelliseksi. Se tosin ei perustuslain takia jää kuin väliaikaiseksi. Valitettavasti
Kannatan myös opposition lopettamista. Ovat pelkkä kuluerä valtiolle.
EK on oikeassa. Palkkojen mentävä alaspäin!
Enemmistö kansasta tukee hallitusta. Se on fakta.
Hiljaista pitää vassareiden suunnalta. Ovatkohan jo nukkumassa vai saamassa uusia käskyjä puolueilta ja ay herroilta?
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista pitää vassareiden suunnalta. Ovatkohan jo nukkumassa vai saamassa uusia käskyjä puolueilta ja ay herroilta?
Todennäköisesti joutuvat uusiin käskynjakoihin.
Itse edustan vasemmistoa, ihan siis aktiivinen puoluejäsen. Olin myös ehdolla vaaleissa ja pääsin varalle.
Olen todellakin eri mieltä työlainsäädönnön suhteen oman puolueen kanssa. Se mitä hallitus tekee on lähes kaikilta osin hyväksi Suomen taloudelle enkä ole ainoa. Uskon että jos vas. olisi ollut hallituksessa, vaikkapa samalla kokoonpanolla kuin viime hallituksessa, nämä asiat olisivat ajettu.
Uskokaa kun kerron, AY-liike on todella vaikea neuvottelukumppani. He eivät suostuneet tulemaan vastaan MISSÄÄN ja vaativat mahdottomia työnantajilta. Tämän takia edellisen hallituksen perinteiset neuvottelut kaatuivat ja se oli virhe. Olisi pitänyt viedä lainsäädäntöön.
Onneksi Suomen Yrittäjät on samopilla linjoilla. EK:n mafia alkaa murentua sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö kansasta ei missään vaiheessa ole tukenut hallitusta. Ja nyt tukee vielä pienempi osa.
vaikka Paperiliitto on mukana lakossa.
Paha virhe artikkelin kirjoittajalta.
Ei Paperiliitto ole mukana lakossa.
Oikein. Nyt mylkytetään vasukit suohon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö kansasta ei missään vaiheessa ole tukenut hallitusta. Ja nyt tukee vielä pienempi osa.
Varför har röda det så svårt med faktum?
Vierailija kirjoitti:
Itse edustan vasemmistoa, ihan siis aktiivinen puoluejäsen. Olin myös ehdolla vaaleissa ja pääsin varalle.
Olen todellakin eri mieltä työlainsäädönnön suhteen oman puolueen kanssa. Se mitä hallitus tekee on lähes kaikilta osin hyväksi Suomen taloudelle enkä ole ainoa. Uskon että jos vas. olisi ollut hallituksessa, vaikkapa samalla kokoonpanolla kuin viime hallituksessa, nämä asiat olisivat ajettu.
Uskokaa kun kerron, AY-liike on todella vaikea neuvottelukumppani. He eivät suostuneet tulemaan vastaan MISSÄÄN ja vaativat mahdottomia työnantajilta. Tämän takia edellisen hallituksen perinteiset neuvottelut kaatuivat ja se oli virhe. Olisi pitänyt viedä lainsäädäntöön.
EK:lla paniikki päällä kun pitää jo hajoittaa ja hallita? Kukaan ei usko sinun olevan vassari. Olet vassarin vaatteissa mutta vaatteiden alta paljastuu Kokoomuksen ja EK:n hybridi.
Sopimuksellisessa tilassa miljardiluokan tappiot aiheuttavaan poliittiseen lakkoon lähteneet luuserit ovat kovin yllättyneitä, että työnantajapuoli vastaa heidän perseilyynsä. 😂
Me haluamme aiheuttaa mittavat vahingot Suomen taloudelle ja tämän teemme vain koska voimme! Myös Venäjä nauttii tästä.
T. AY-mafia
Bra, bra, dags att facken äntligen städas ut ur arbetslivet.