Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko myöntää? Kävit tankkaamassa polttoaineen loppumisen pelossa...

Vierailija
13.03.2024 |

ABCn mukaan oli haivaittavissa selkeä piikki loppuviikosta viime viikolla. Eli moni kävi tekemässä ylimääräisiä tankkauksia. Myönnä tähän ketjuun jos itsekin teit niin, kerro myös vähän itsestäsi koska kiinnostaa tietää millaiset ihmiset tankkasi ylimääräistä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tankkaan, koska minulla on ajokortti ja auto.

Ja enempää aloittajalle ei kuulukaan muiden asiat. Ei kertonut itsekään. 

Vierailija
42/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaisten muutokset astuu voimaan 1.9 joka tapauksessa joten aika tyhjiin käy avoimet työpaikat suomesta. Työttömyys lisääntyy ja tulee lisää leikkaus tarvetta. Tätähän tässä halutaan. 

*Vihreät 🍀 De gröna*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko tankkaan noin 2-3 kertaa tankin täyteen oli kesä taikka talvi. Noin 50-60 litraa kierros. Mihin se siitä muuttuisi? Eiköhän sitä aina rahalla saa kuitenkin.

Vierailija
44/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tankkasin su täyteen. Toki tankki oli liki tyhjä ja tankkaan aina täyteen. Ja pari päivää tätä olin jo ostanut 36 ltr jemmaan. Piti oikein kanisterit tätä varten ostaa

Minä kävin tankkaamassa ämpärit täyteen kun niitä on ilmaiseksi ollut jaossa.

Vierailija
45/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole tankannut ylimääräistä bensaa,kaikki on aina mennyt mitä tankkiin olen laittanut. 

Vierailija
46/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tankkasin su täyteen. Toki tankki oli liki tyhjä ja tankkaan aina täyteen. Ja pari päivää tätä olin jo ostanut 36 ltr jemmaan. Piti oikein kanisterit tätä varten ostaa

Minä kävin tankkaamassa ämpärit täyteen kun niitä on ilmaiseksi ollut jaossa.

Muistitko hakea samalla vessapaperia ja makaronia?

Vierailija
47/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan aina täyteen.

Vierailija
48/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tankkasin auton ja pari 200 litran tynnyriä täyteen 98e bensaa. Mitä sitten ja so what? Ne piirtää kellä on liitua. Kuluu sitä joka tapauksessa niin samahan se on ostaa kerralla enemmän.

Vierailija
49/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tankkasin maanantaina, aion tankata lisää huomenna ja sit taas parin päivän päästä aina täyttää tankin niin kauan kunnes asemilta ei saa. En jaksa alkaa kanisterien kanssa lääräämään, mutta en myöskään luota siihen että kaikki tyhjentyneet asemien säiliöt keritään täyttää samana päivänä kun lakko loppuu. 

Vierailija
50/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina tankkasin, mutta tankkasin pakosta. Ajotietokone näytti, että polttoainetta olisi ollut 140 km:n matkaan. Varoitusvalo syttyy muistaakseni 70 km:n kohdalla. Lähes 41 litraa valahti tankkiin. Täydellä tankilla ajan yli 700 km:n edestä. Enkä ole näillä lähiasemilla mitään ostoryntäystä nähnyt. Sunnuntaina oli mun lisäksi yksi muu tankkaaja,

Vierailija
51/51 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veneessä täysi 300 litran kiinteä tankki. Käyn siellä tankkaamassa jos on tarvetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme