Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh miten junttia porukkaa oli Malagan lennolla

Vierailija
13.03.2024 |

Oikeen hävetti olla siellä koneessa. Ensi kerralla Espanjaan matkustaessa pitää varmaan lentää Madridiin ja sieltä sitten junalla lopulliseen päämäärään!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taputan vain lentoemäntää pepulle. Siitä ne tykkää.

Vierailija
22/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taputan aina, myös lentokoneessa; kun olen tullut vessasta ja oli kiinteä kakka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lennolla tapahtui?

Vierailija
24/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitä voi olla. Eläkeläiset juopottelevat ja viina nousee herkästi päähän tai Fuengirolaan puhelinmyyjäksi matkaava narkki avautuu kokemuksistaan ääneen. 

Gdanskin lennot ovat vielä pahempia. Suomalaiset eivät osaa juoda sivistyneesti isolla porukalla.

Vierailija
25/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä lentää junttien seassa. Sen vuoksi lennän vain väliä Frankfurt - Zürich bisnesluokassa. En  pääse koskaan perille määränpäähäni, mutta en ainakaan joudu lentämään roskasakin kanssa.

Vierailija
26/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulento ja jengi tilaa juotavaa niinkuin olis valomerkki tulossa jossain baarissa. Lentohenkilökunta tietää myös nämä matkailijat hyvin. Ne juo baarikaapin tyhjäksi. Suomessa kerrotaan ennen lähtöä, että mennään sinne patikoimaan ja sauvakävelemään kun on niin hyvät maastotkin. Todellisuus on halvan viinin marinoimaa terdellä istuskelua. Sit vähän kävellään rantakatua, kun siirrytään toiseen baariin.

Vierailija
27/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sua enää seuraavalla kerralla muista. Paitsi jos sait porttikiellon?

Vierailija
28/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Urpo ja Purra samalla lennolla ?

Vierailija
29/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinkien jälkipolvea olivat. Ei mitään juntteja. Sanoppa juntiksi niin saat turpaasi ja ottavat rahat pois parempaan talteen.

Vierailija
30/30 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulento ja jengi tilaa juotavaa niinkuin olis valomerkki tulossa jossain baarissa. Lentohenkilökunta tietää myös nämä matkailijat hyvin. Ne juo baarikaapin tyhjäksi. Suomessa kerrotaan ennen lähtöä, että mennään sinne patikoimaan ja sauvakävelemään kun on niin hyvät maastotkin. Todellisuus on halvan viinin marinoimaa terdellä istuskelua. Sit vähän kävellään rantakatua, kun siirrytään toiseen baariin.

Mitä sitten? Jos eivät sinua häiritse niin mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme