Huhhuh miten junttia porukkaa oli Malagan lennolla
Oikeen hävetti olla siellä koneessa. Ensi kerralla Espanjaan matkustaessa pitää varmaan lentää Madridiin ja sieltä sitten junalla lopulliseen päämäärään!
Kommentit (30)
Mä taputan aina, myös lentokoneessa; kun olen tullut vessasta ja oli kiinteä kakka.
Siellä sitä voi olla. Eläkeläiset juopottelevat ja viina nousee herkästi päähän tai Fuengirolaan puhelinmyyjäksi matkaava narkki avautuu kokemuksistaan ääneen.
Gdanskin lennot ovat vielä pahempia. Suomalaiset eivät osaa juoda sivistyneesti isolla porukalla.
Minä en kestä lentää junttien seassa. Sen vuoksi lennän vain väliä Frankfurt - Zürich bisnesluokassa. En pääse koskaan perille määränpäähäni, mutta en ainakaan joudu lentämään roskasakin kanssa.
Aamulento ja jengi tilaa juotavaa niinkuin olis valomerkki tulossa jossain baarissa. Lentohenkilökunta tietää myös nämä matkailijat hyvin. Ne juo baarikaapin tyhjäksi. Suomessa kerrotaan ennen lähtöä, että mennään sinne patikoimaan ja sauvakävelemään kun on niin hyvät maastotkin. Todellisuus on halvan viinin marinoimaa terdellä istuskelua. Sit vähän kävellään rantakatua, kun siirrytään toiseen baariin.
Ei ne sua enää seuraavalla kerralla muista. Paitsi jos sait porttikiellon?
Oliko Urpo ja Purra samalla lennolla ?
Viikinkien jälkipolvea olivat. Ei mitään juntteja. Sanoppa juntiksi niin saat turpaasi ja ottavat rahat pois parempaan talteen.
Vierailija kirjoitti:
Aamulento ja jengi tilaa juotavaa niinkuin olis valomerkki tulossa jossain baarissa. Lentohenkilökunta tietää myös nämä matkailijat hyvin. Ne juo baarikaapin tyhjäksi. Suomessa kerrotaan ennen lähtöä, että mennään sinne patikoimaan ja sauvakävelemään kun on niin hyvät maastotkin. Todellisuus on halvan viinin marinoimaa terdellä istuskelua. Sit vähän kävellään rantakatua, kun siirrytään toiseen baariin.
Mitä sitten? Jos eivät sinua häiritse niin mitä väliä?
Minä taputan vain lentoemäntää pepulle. Siitä ne tykkää.