Haaveilijan paino....
Hei!
Itse 30v ja ylipainoisena(+30kg) mietin lapsen yrittamista. Vielä emme ole alkaneet yrittämään, koska mielessäni häiritsevät kaikki varoitukset ylipinoisena odottamisesta!!
Gyne, vanhempi nainen, sanoi sen olevan vain mukavuus asia eli helpompi olla raskauden aikana. Ja ihan ymmärrettävää, tietty.
Toki tajuan, että parasta olisi vain laihduttaa ja sen olen kyllä jo aloittanut :)
Olen itse muuten täysin terve.
Mutta mitä jos en onnistu pudottamaan tarpeeksi ja tulen raskaaksi?
Minkä painoisia olette Yrittäjät?
Kommentit (4)
Itse olen 33v ja painoa on myös liikaa +25kg. Pari kiloa olen saanut tiputettua parissa viikossa ja tarkoitus on jatkaa painon pudottamista ainakin niin kauan jos raskaudun. Onhan se hankalampi olla ylipainoisena raskaana, minulla kun tuli ekasta 24kg ja toisesta 19kg. Silloin oli jo raskasta olla vaikka olin ns.normaalipainoinen. Kilot ovat vaan jääneet, välillä olen saanut 10kg pois ja taas ne on vuoden päästä takas! Ikuisuusprojekti tää paino ainakin meikäläisesllä!
mp73
Kovasti yritan laihduttaa. Eihan tässä olla edes vielä yrittämässä. Mutta kyllä ollaan puhuttu kesällä yrittämisen aloittamisesta...iik
Jänskättää jo nyt :)
Sinulla meni raskaudet muuten hyvin?
Olen 161 cm ja molemmissa raskauksissa on painoa jo alussa ollut noin 74 kg. Nyt (puoli vuotta synnytyksestä) paino on 78 ja koetan saada sen alle 70 ennen kuin kolmatta raskautta aletaan yrittää. Korkea verenpaine ja ruokavaliohoitoinen raskausdiabetes oli mulla kummassakin raskaudessa, mutta kaikki sujui näistä huolimatta oikein hienosti kummallakin kertaa. :) Tsemppiä ja peukutuksia!
minä olen 171cm 66kg.
Laihdutin edellisen synnytyksen jälkeen 22kg.
Niiloakseli toiveissa viides