Olen harmaa hiuksinen nainen ja pidän harmaasta väristä! En todellakaan halua värjätä niitä.
Ikä on saanut hiukseni harmaantumaan melko nuorena.
Nyt monet kysyy, että miksi en ota väriä, miksi en ota väriä, niin kampaajat, kuin ystäväni.
Miksi ottaisin? Minusta harmaa on oikein kaunishiusten väri.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Koulu.
Mitä?
Itsestään selvää. Miksi olet niin epävarma?
Harmaat on just hienot! Mulla on vasta ensimmäisiä harmaita siellä täällä, mutta en todellakaan aio värjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulu.
Mitä?
Jäänyt välistä.
Miksi välittäisit siitä, mitä muut sanoo tai ajattelee.
Itselleni oli suunnaton helpotus, kun sain sen hiustenvärjäyskierteen lopetttua. Varsinkin vanhemmiten, kun alkaa hiukset harvetakin, niin värjätyllä tukalla näyttää helposti puolikaljulta.
Minullakin on harmaat hiukset ja pidän niistä.
Pidän harmaasta muutenkin.
Enkä aio värjätä näitä.
N49
Tarkoitat kai harmaahiuksinen? Et ole harmaa nainen, joka on hiuksinen. Mitä hiuksinen tarkoittaakaan?
Jokainen saa itse päättää oman hiustensa värin. Jos tykkään harmaasta niin sitten pysyt harmassa.
Omasta mielestäni harmaat hiukset ei näytä hyvältä kenelläkään alle 70 vuotiaalla. Vanhentaa niin armottomasti koko olemuksen ja saa kasvojen värin näyttämään huonolta. Ikäihmisillä on kauniisti harmaantuneita ja jopa valkoisia hiuksia ja heille ne sopii.
Ihmisille tuntuu vain olen liikaa jos 50 vuotiaalla on harmaat hiukset. Ne pitäisi peittää jonkun värikemikaalin alle.
Miksi?
Aloittaja