Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä rauha ja siisteys kotona miehen lähdön jälkeen

Vierailija
12.03.2024 |

Avoeron jälkeen miten upeaa on huomata, että kämppä pysyy siistinä ja omituinen rauha vallitsee minun ja teinien välillä.

Tämä vahvistanee sitä, että toinen vain otti ja otti, vaati.

Nyt saadaa olla omia meitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Poista myös Tinder puhelimesta.

Vierailija
2/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehet on saatanasta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhn se hyvä että syyllinen löytyy. Kunhan se aina joku muu kuin itse.

Vierailija
4/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhn se hyvä että syyllinen löytyy. Kunhan se aina joku muu kuin itse.

No jos kotona asuu yksi ihminen joka sotkee, onko syyllinen se joka ei sotke ja siivoaa toisen jäljet? Vai tarkoitatko että nainen on niin ärsyttävä että mies sotkee tahallaan kuten uhmaikäinen?

Vierailija
5/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies jätti itse vaatteet miten sattui..

Vierailija
6/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti vaatteet minne sattui kun annoit, eli mahdollistit huonon käytöksen.

Hän pystyi jättämään vaattet miten sattui, koska siitä ei tullut mitään seuraamuksia, sinä aina ne korjasit muualle. 

Huomaatko että ei ollut mies se ongelma, vaan olet rajaton, kykenemätön olemaan jämäkkä. 

Turha syyttää miestä, se tekee mitä annetaan tehdä, varsinkin jos on vastuuton, mutta itse olet vastuussa omasta rauhastasi ja siisteydestä.

Vierailija
7/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko siis koirasta..ei tule seuraamuksia, minä puhuin 40v. miehestä..

Vierailija
8/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pystyi jättämään vaattet miten sattui, koska siitä ei tullut mitään seuraamuksia, sinä aina ne korjasit muualle. 

Huomaatko että ei ollut mies se ongelma, vaan olet rajaton, kykenemätön olemaan jämäkkä. 

Turha syyttää miestä, se tekee mitä annetaan tehdä, varsinkin jos on vastuuton, mutta itse olet vastuussa omasta rauhastasi ja siisteydestä.

siis naisenko tehtävä on kasvattaa miestä kuin lasta?

Vierailija
9/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä avoereo?

Vierailija
10/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että pari suhdettani on kariutunut siihen, kun naiset eivät kyenneet pitämään kämppää siistinä. Eli edes pitäytymään näissä omissa legendaarisissa vaatimuksissaan, laskea pöntön kansi, vielä vaatteet pyykkikoriin, pitämään tiskipöytä siistinä jne.

Vierailija
11/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa erotessani miehestä, huomasin kuinka ihana rauha valtasi kodin. Mies kun tuli ovesta niin alkoi hirveä meteli. En tiedä tekikö sen tahallaan vai mitä, mutta tajuan vasta nyt ettei se kolina ja räminä ollut normaalia. Paukutti ovia, jopa vessanovi piti löydä voimalla kiinni. Hakkasi suorastaan kypyhuoneessa pesukonetta (sinne saa vaatteet ihan äänettömästikin ja rummun luukkua ja kantta ei tarvitse sulkea runttaamalla. Kaikki piti tehdä jotenkin suurieleisesti. Syömisen jälkeen joka muistutti lähinnä sikojen hotkintaa, hän retkahti sohvalle nukkumaan ja kuorsasi oikein äänekkäästi. Minun piti olla kuin kusisukassa, ettei herran unet häiriinny. Yleensä heräsi ärtynenä johonkin pienen pieneen ääneen joka kuului kun varovasti liikuin. Todella ärsyttävää kun mietinkin noita lukuisia vuosia tuota samaa. 

Vierailija
12/16 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PItääkö aikuista ihmistä alkaa tosiaan opettamaan kuin pientä lasta? Jos on lähtöisin niin puutteellisista kotioloista, ettei ole oppinut edes perus käytös-sääntöjä, niin minä en ala niitä opettamaan, vaan ovi on tuola ja ulos. 

Vierailija
13/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeän asian äärellä

Vierailija
14/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Aikamoista kun toistuvasti.

Vierailija
15/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun otetaan mies, sille täytyy olla Justiinana kertomassa mihin likainen sukka laitetaan? Toimit ilmeisesti itse vähä-älyisen opettajana?

Vierailija
16/16 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen huomauttaa miehelle tämän epäsiisteydestä, nainen nalkuttaa. Hyvin käännetään miehen porsastelu naisen viaksi, eli sen siistimmän osapuolen viaksi.