Onko muilla asunto "räjähtänyt" eron jälkeen ?
Erosin kohta vuosi sitten miehestäni joka oli nillittäjä tyyppiä. Kaikki piti olla kyniä myöden oikeassa asennossa. Tiskit tiskattuna joka päivä, eikä pyykkikorissa liksisia vaatteita jne. Itse hän ei kuitenkaan laittanut tikkua ristiin siivotakseen. Kerrankin esim. itse lähti pubiin lauantai iltana ja kehtasi sanoa, että tiskaa täälä sit noi tiskit pois (lavuaarissa oli ehkä 5 aterinta ja pari lautasta) Nyt kun olen päässyt hänestä eroon olen syönyt pääsääntöisesti kertakäyttö astioista ja pyykkiäkään ei tarvi enää pestä kun kerran viikossa. Muutenkin jatkuva imurointi ja tavaroiden järjestely on saanut jäädä, kun ei tarvitse enää pelätä omassa kodissaan, että joku haukkuu laiskaksi :)
Kommentit (2)
Ei, paremminkin toisin päin. Kun olin naimisissa, minua ärsytti siivota toisten / yhteisiä sotkuja, joten saatoin jättää ne paikoilleen. Nykyään kämppä pysyy paremmin siistinä, kun sotkut ovat vain itseni aiheuttamia, joten minun on "pakko" ne siivota. Aiemmin siis oli vähän sellainen "hittoako mä täällä yksin raadan" -asenne.
Semmottii