Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää vuokraisännän kirje, jossa hän korottaa vuokraa eikä suostunut poistamaan korotusta vaikka jäin työttömäksi

Vierailija
11.03.2024 |

Eikö tällaisella ihmisellä ole sydäntä? Jäin työttömäksi ja rahat eivät riitä! Silti hän puhuu tuottotavoitteestaan ja kuinka se ei täyty, jos vuokraa ei koroteta. Olen aina puhki ja poikki. Olen narsistisen vuokraisännän uhri.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnainen on vielä kuitenkin pitkä, niin sulla on tässä peliaikaa etsiä halvempi asunto tai töitä.

Vierailija
2/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tekee hyvää. Anna palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä olit vuokraisäntä, nyt illalla vuokralainen. Koita jo päättää, incelli.

Vierailija
4/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae halvempi asunto jostain muualta.

Vierailija
5/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi.

AP

Vierailija
6/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä hätä? Ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi työkkärin sivuilla, sen jälkeen laitat kelaan hakemukset asumistuesta, peruspäivärahasta ja toimeentulotuesta. Kela maksaa!

Vierailija
7/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi.

AP

Eikö äiti anna pikku incellin muuttaa kotoa pois?

Vierailija
8/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä olit vuokraisäntä, nyt illalla vuokralainen. Koita jo päättää, incelli.

Joku toinen.

AP

Vierailija
9/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tilanne. Voimia sinulle! 

Vierailija
10/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä hätä? Ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi työkkärin sivuilla, sen jälkeen laitat kelaan hakemukset asumistuesta, peruspäivärahasta ja toimeentulotuesta. Kela maksaa!

Ei riitä rahat. Onko sinulla sydäntä?

AP

Vierailija
11/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kallistunut, vesi, lämpö, jätehuolto ja sitä myötä vastikkeet. Vuokra-isännällä voi olla lainaa asunnosta ja vaikka oma työpaikka mennyt alta. Ei kyse ole välttämättä mistään ahneudesta vaan että itse saa kulunsa maksettua.

Vierailija
12/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahneita porvareita vastaan aina keksii keinoja kostaa. Se saa paremmalle mielelle.

Vierailija
13/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kallistunut, vesi, lämpö, jätehuolto ja sitä myötä vastikkeet. Vuokra-isännällä voi olla lainaa asunnosta ja vaikka oma työpaikka mennyt alta. Ei kyse ole välttämättä mistään ahneudesta vaan että itse saa kulunsa maksettua.

Ei minua kiinnosta hänen huolensa. Narsisti yrittää ratkaista ne minun avullani. Minä olen tässä se uhri! Kukas minua auttaa? 

AP

Vierailija
14/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!

Vierailija
15/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on itkuntuhruista settiä 😭

Vierailija
16/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Koko vuokrasysteemi on ikävä ja epäreilu. Liian kallista. Jos olisi tasa-arvoa, tätä ei olisi. Jokaiselle omat tai jotain parempaa. Ehkä maailma voi muuttua jos pidämme huolen, että tulee inhimillisyyttä?

Vierailija
17/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän kyllä että sulla on paha tilanne. Mutta ei se tarkoita ett vuokraisäntä tekis ilkeyttään. Kaikki kallistuu. Monet on pulassa. 

Vierailija
18/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi narsistisanan käyttö antaa typerän kuvan itsestäsi. Opiskelepa niitä diagnooseja vähän tarkemmin.

Vierailija
19/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta hänen huolensa. Narsisti yrittää ratkaista ne minun avullani. Minä olen tässä se uhri! Kukas minua auttaa? 

AP

Ei se yksityinen vuokraustoiminta mitään hyväntekeväisyyttä ole. Kuka tappiolla haluaisi ihmisille asuntoja vuokrata? Ei edes Heka saa tehdä sitä Helsingissä!

Vierailija
20/22 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen.

AP

Oletko muuten tänään tehnyt Suomen kalleinta nakkikeittoa tai vastaavaa?