Työministeri Arto Satonen jyrähtää: - Jokainen työtaistelu syventää talouskriisiä
Työministerin mukaan lakoilla ei ole vaikutusta hallituksen uudistuksiin:
https://www.verkkouutiset.fi/a/arto-satonen-jokainen-tyotaistelu-syvent…
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan EK:n jäsenyritykset jaksavat katsella Häkämiehen härkäpäisyyttä? Jyrin ja Petterin sooloilu tulee kalliiksi.
Sitten kun osakkeenomistajat jyrähtävät hallitukselle. Hallitus kutsuu toimitusjohtajan puhutteluun. Sen jälkeen toimitusjohtajalla on kaksi vaihtoehtoa: Ottaa puhelin kauniiseen käteen ja soittaa EK:lle, että lopettakaa tämä sekoilua tai vaihtoehtoisesti toimitusjohtaja saa lähteä samantien.
Surullisinta tässä on se, että tuo on täysin totta. Meidän pääministeri, pääministeripuolue ja koko hallitus ovat täysin EK:n komennossa ja työmarkkinakaaos jatkuu täsmälleen niin kauan, kuin Eteläranta 10:stä komennetaan hallitusta neuvotteluun työntekijöiden kanssa.
Ihan suoraan sanottuna kuvottavaa, että EK määrää t
Niin kauan kuin minä olen ollut työelämässä, määrääjä on ollut SAK. Nyt kun se on yhden vaalikauden ajan joku muu, pidät tätä kuvottavana. Ok.
Kertoisitko yhden - edes yhden - konreettisen esimerkin, milloin määrääjänä on ollut SAK?
Olen ollut työelämässä 30 vuotta ja niistä yli 20 on tullut luettua hallitusohjelmat tarkkaan läpi. Tämä on täsmälleen ensimmäinen hallitusohjelma, jossa tavoitteita on suoraan copy-pastella vedetty työmarkkinajärjestön eli EK:n tavoitepapereista. Monet asiat suoraan sana sanalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jokainen kampaviineri jonka tuo sössöttävä läskirotta tunkee naamaansa lisää valtiovelkaa.
Kirjoitatpa rumasti toisesta ihmisestä.
Mistä ihmeen ihmisestä? Ei tuo jäteläjä kuulu samaan lajiin.
Kun katsoo miten Arto kohtelee yhteiskunnan kaikista heikoimpia ja puolustuskyvyttömimpiä niin mun mielestä tuo oli vielä aika kauniisti sanottu.
Ai siis 5000 € kuussa ansaitsevat AKTN jäsenetkö ovat nyt yhtäkkiä yhteiskunnan kaikkein heikoimpia ja puolustuskyvyttömimpiä? SAK ja demarit ovat niitä heikoimpien alas painajia olleet aina. Köyhällä pätkätyöläisellä maksatetaan liittojen jäsenien ansiosidonnaiset, vaikka pätkätyöläinen itse ei tule ansiosi
Mitä sä oikein sekoilet?
Lakkoja on helppo vahvistaa. Riittää kun satonen sanoo jotain telkkarissa.
Artsin kannattaisi valita sotansa, mihinkä lähtee. Ei se duunarin elämän vaikeuttaminen määräänsä enempää onnistu.
Ai siis 5000 € kuussa ansaitsevat AKTN jäsenetkö ovat nyt yhtäkkiä yhteiskunnan kaikkein heikoimpia ja puolustuskyvyttömimpiä? SAK ja demarit ovat niitä heikoimpien alas painajia olleet aina. Köyhällä pätkätyöläisellä maksatetaan liittojen jäsenien ansiosidonnaiset, vaikka pätkätyöläinen itse ei tule ansiosidonnaista koskaan saamaan, ja sitä rataa. Jotain rajaa tuohon uhriutumiseen.