Työtön: miksi et hakeudu hoitoalalle töihin?
Töitä riittää siellä ja paikkakin mukava. Alalle sopeutumattomat ovat sen jättäneet, joten jäljellä on motivoitunut eliitti. Liity seuraan.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkattu työ ei ole mitään orjuutta. Pitää olla melkoinen lapamato, jos saa sellaista edes mieleensä.
Ihan kuinka vain. Itse en töihin tule menemään ja aion nauttia elämästäni täysin siemauksin. En määritä itseäni sinun tai muiden mielipiteiden kautta joten niillä ei ole mitään merkitystä. Sekin voi olla joidenkin mielestä turhauttavaa. Voivoi.
Minä vain kannatan sitä, että sinulta viedään tuet.
Saat sinä kannattaa mitä tahansa mutta kun sillä ei ole mitään merkitystä. Tuet ovat ja pysyvät vaikka sinä saisit itkupotkuraivareita.
En ota rokotteita vakaumuksen vuoksi joten en voi työskennellä hoitoalalla. Jos rokotuksia (myöskään influenssa) ei vaadita niin toki silloin.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, miten monet ihmiset katsovat oikeudekseen kieltäytyä itsensä elättämisestä. Tukiaiset pois, niin alkaa työ kiinnostaa!
Pääseekö hoitajaksi kun vain kävelee sisään ja muuallekin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vain kannatan sitä, että sinulta viedään tuet.
Saat sinä kannattaa mitä tahansa mutta kun sillä ei ole mitään merkitystä. Tuet ovat ja pysyvät vaikka sinä saisit itkupotkuraivareita.
Tukia lasketaan tänäkin vuonna. Kiitos kaltaisteni. Toivottavasti vielä joskus poistetaan.
KokPers on luvannut ihan pian 100000 työpaikkaa, joten ei mitään hätää vaikka työttömyys- ja muu sosiaaliturva romutetaan. KokPers on työväenpuolue ja kaikkien vähävaraisten suuri ystävä. Eläköön suuri, kaikkien työtätekevien ja köyhien suuri ystävä KokPers!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikasti joskus itseäsi hoitamaan jonkun, joka vihaa sellasta työtä?
Haluan ehdottomasti jonkun hoitamaan itseäni. Se ei ole mahdollista, jos kaikki kieltäytyvät hoitoalan töistä.
Itse taas en halua ketään hoitamaan itseäni.
Tietysti jos joku muija haluaa ottaa multa suihin, niin se on ihan fine
Ihmettelen miksi aina pitäisi hakea hoitoalalle, ei kaikki sovellu sille alalle.
Olen hakenut sairaanhoitajaksi. En päässyt, sain psykologisista testeistä/haastattelusta jonkun nolla pistettä tai lähelle sitä. Lähihoitajaksi saattaisin päästäkin, mutta en nykyään usko olevani sopiva alalle.