Varautukaa kansalaiset huomenna alkavaan isoon lakkoon
Täyttäkää nyt kaapit ruoalla sekä hankkikaa samalla kodin hätävara 72h eli muunnettuna päiviksi 3 päivää. Ostakaa purkkiruoka, kuiva hiutale, riisi, ohrasuurimo, makarooni, kahvi, tee, peruna, leipä, juusto, kana, makkara, salaatti, tomaatti, omena, luumu. Näillä pärjäätte hyvin ja kuunnelkaa uutisia.
Kommentit (64)
Olut ei kaupasta ihan heti lopu.
Miksi pitäisi? Kaikki sellaiset nyt lakossa joista ei vaikustusta minun elämään
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa! Suomen rikkaat ja Orpo hoitaa sairaat ja vanhukset, jakaa öljyn ja siivoaa talot ja kadut, pitää järjestystä ja valvoo rajoja. Ostaa juustoa ja makkaraa ja kaikki marketin vaatteet ja tilaa lisää Latviasta.
Ottaa tarvittaessa rynkyn ja juoksee reippaana itärajalle, ottaa ehkä uuden kivan kaverinsa, Muhammedin, mukaansa. Sillä on kokemusta päänkatkimisista ja ihmiskilvistä, joten osaa itse olla nyt rikkaan kilpi.
Ei tartte köyhien vaivautua.
EK ja nato saa hoitaa. Veronmaksajat saa ottaa välillä tauon.
Ei haittaa! Suomen rikkaat ja Orpo hoitaa sairaat ja vanhukset, jakaa öljyn ja siivoaa talot ja kadut, pitää järjestystä ja valvoo rajoja. Ostaa juustoa ja makkaraa ja kaikki marketin vaatteet ja tilaa lisää Latviasta.
Ottaa tarvittaessa rynkyn ja juoksee reippaana itärajalle, ottaa ehkä uuden kivan kaverinsa, Muhammedin, mukaansa. Sillä on kokemusta päänkatkimisista ja ihmiskilvistä, joten osaa itse olla nyt rikkaan kilpi.
Ei tartte köyhien vaivautua.