Eipä ihme, että syntyvyys laskee, kun pojat ovat nykyään tuollaisia hajuvesiä käyttäviä neitejä.
"Teinipoikien hajuvesi-innostuksesta on kirjoitettu ja puhuttu viime aikoina paljon. Kyseessä on todellinen ilmiö, jota Stockmannin myyjät todistavat joka päivä."
"Poikien puheista on meille myyjille jäänyt lentäviä lauseita, kuten mä vannon, tää tuoksu on bängeri ja tää on legit, bro
"Myös tänään suurin osa nuorista asiakkaista on yläaste- ja lukioikäisiä poikia. Tyttöjä ja nuoria naisia on joukossa vain muutama."
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on osa wef-agendaa ja länsimaiden tuhoamista..
Ainoana puoleena Perussuomalaiset vastustaa tätä kehitystä!
Siis kyllä jos mies tuoksuu jollekin seksikkäälle, miehekkäälle tuoksulle niin kyllä mulla ainakin housut lentää heti nurkkaan.
Axet sun muut dödöt on vaan sellasia myrkkyjä että heti tulee huono olo ja päätä alkaa särkemään niitä haistellessa.
Mutta jos kyseessä on joku oikea miesten tuoksu, niin ahh....
Voi jestas näitä kommentteja. Se on vain plussaa, jos mies tuoksuu hyvältä, eli pojat ovat oikeilla jäljillä. Tietenkään sitä tuoksua ei pidä laittaa puolta pulloa kerralla.
Tapailin nelikymppistä miestä, jota ympäröi voimakas hajustepilvi. Valitteli kun hajusteet oli juuri loppumassa. En ole mikään hajusteyliherkkä, mutta minulle tuli oksettava olo hänen seurassaan liiallisen hajusteiden käytön vuoksi.
Kohtuus kaikessa. On muuten edelleen hyvå ja osuva sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin nelikymppistä miestä, jota ympäröi voimakas hajustepilvi. Valitteli kun hajusteet oli juuri loppumassa. En ole mikään hajusteyliherkkä, mutta minulle tuli oksettava olo hänen seurassaan liiallisen hajusteiden käytön vuoksi.
Jätä tuollaiset homot heti.
Olin joskus paikassa duunissa missa oli runsaasti ulkomailta tulleita nuoria miehiä myös töissä, tuli usein huono olo sen partavesimäärän takia mitä olivat ennen vuoroa laittaneet. Suomalaisia nuoriamiehiäkin siellä oli mutta he eivät löyhkänneet hajusteille.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nykyisissä kurahousuissa jotain muovikemikaaleja jotka surkastuttaa lasten kivekset?
Ainakin Gore Texissä ja teflonissa on.
https://www.youtube.com/shorts/eUuzvNM6f6Q