Mies osti naistenpäivänä kukkia mutta sanoi että
Osti sen takia ettei tule sanomista.
Mielipiteitä?
Kommentit (69)
Sait sentään kukat, ole kiitollinen, moni muu nainen ei saa yhtikäs mitään. Vit tu että kaikesta pitää valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kerran kun olin muutaman kerran tavannut yhtä miestä, pyysin hänet käymään kylässä mun luona. Kun hän tuli hän sanoi, että hän mietti, että pitäisikö hänen tuoda kukkia tullessaan, mutta päätyi sitten siihen, ettei tuo
Meillä mies tekee samaa! On usein sanonut että meinasi ostaa jotain minulle, mutta ei ostanut. T. Ap
Ajatus on kuitenkin tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman turhimmat päivät on naistenpäivä ja hinttienpäivä.
Entäs naistenviikot? Niitä vietetään joka kuukausi.
Ei silloinkaan kukat auta,yhtä kiukkuisia ovat. Lähde vaan kalaan tai jonnekin muualle turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kukkia ja vielä jonaki neuvostoliiton peruja olevana naisten päivänä.
Minä olisin paiskannu rehut roskiin ja pyytäny jotaki mitä en mieheltä oo aiemmi saanu, vaikka orgasmin.
Haha, tämä pitää muistaa, kun mies seuraavan kerran ostaa kukkia. Niistä en piittaa.
Haluatko sen orgasmin suuhun vaiko rinnoille? 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kukkia ja vielä jonaki neuvostoliiton peruja olevana naisten päivänä.
Minä olisin paiskannu rehut roskiin ja pyytäny jotaki mitä en mieheltä oo aiemmi saanu, vaikka orgasmin.
Teippaa polves,niin rakastellaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut juhlistaa naisten päivää. Miksi ei? Eikai ole piilo sovinisti?
Kuinka moni julkistaa marraskuun 11. Kansainvälistä miesten päivää? Mielestäni molempia voi ja sopiikin juhlistaa. Onhan niissä positiiviset ajatukset taustalla.Onko sellainen?
On tietenkin. Se on ihan yhtä kansainvälinen juhlapäivä kuin kansainvälinen naistenpäiväkin. Ilmeisesti nämä jutut tulevat jälkijunassa Suomeen. Itse olen kyllä muistanut jokaista miespuolista sukulaistanikin miestenpäivä. Samoin talon miehet saavat päättää miestenpäivän ruoasta ja ohjelmistosta, kunhan se pysyy kohtuuhinnoissa. Ihan pikkupojasta lähtien poika on isänsä ja vaaliensa kanssa juhlinut miestenpäivää välillä yhdessäkin.
Marraskuu on niin tylsä kuukausi, että on kivaa saada tuohon jotain juhlittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kerran kun olin muutaman kerran tavannut yhtä miestä, pyysin hänet käymään kylässä mun luona. Kun hän tuli hän sanoi, että hän mietti, että pitäisikö hänen tuoda kukkia tullessaan, mutta päätyi sitten siihen, ettei tuo
Meillä mies tekee samaa! On usein sanonut että meinasi ostaa jotain minulle, mutta ei ostanut. T. Ap
Ajatus on kuitenkin tärkein.
Jep, se että olisin voinut ostaa mutta enpäs ostanutkaan, koska et ihan kuitenkaan mielestäni ansainnut näitä asioita/en oikeasti halunnut sinulle niitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sait sentään kukat, ole kiitollinen, moni muu nainen ei saa yhtikäs mitään. Vit tu että kaikesta pitää valittaa!
Jos ajatellaan että kukat on +1 ja ilonpilaajakommentti -1, niin onko +1-1 yhtään sen parempi kuin nolla, eli ei ollenkaan kukkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan että kukat on +1 ja ilonpilaajakommentti -1, niin onko +1-1 yhtään sen parempi kuin nolla, eli ei ollenkaan kukkia?
Oikeastaan kyllä. Juuri näin se menee. Tai olisko tuo jopa vielä pahempi kun alkaa miettiä. Kivasta eleestä saatiin aihe nälviä ja väheksyä toista.
Surullista jos elämä on yksistä kukkasista kiinni. Jotenkin ymmärtäisin jos olisi jättänyt huomiotta kokonaan, mutta normaalisti mies huomioi naisensa arjessa joka päivä ja jokaikinen yö. Se on tuollaista sitten kun naista huomioi Jatkuvasti, niin hän vaatii sitä vain enemmän ja enemmän eikä hänelle riitä enää mikään. Mutta auta armias jos mies erehtyy joskus harvoin pyytämään itselleen jotakin niin on vähintäänkin narsistinen sovinisti. Nöyristele,kanna kukkia,siivoa,tiskaa,palvele auliisti, mutta älä vaan herrajumala erehdy pyytämään, että tekisitkö minullekin voileivän samalla kun teet itsellesikin.
Ihmettelette viellä miksi mies masentuu, miehen ystävät pelastaa koittaa ,nainen karkoittaa ne pois ,silti nainen saa anteeksi , että on miehelleen ilkeä ja vieläpä tyhmä kuin saapas. Silti mies vaan naistaan rakastaa koittaa, ja tämän ruumista kunnioittaa.
Täällä naiset kuorossa vaan toitottaa että rakkautta on kun nai läskin, kun se on niin älykäskin? Mietittekö te naiset yhtään mitä teette tai miehiltä vaaditte kun noita vaatimuslistojanne laaditte? Ei voi kun valittaa??
Totuus on, että jumala loi naisen ettei ihminen viisastuisi liikaa.
Näin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kyllä. Juuri näin se menee. Tai olisko tuo jopa vielä pahempi kun alkaa miettiä. Kivasta eleestä saatiin aihe nälviä ja väheksyä toista.
Nainen alitti riman tuossakin kohtaa, eli ei olisi moiselle kannattanut kukkia antaa lainkaan. Ei ollut vaivan arvoista. Reiluna miehenä kysyisin anopilta josko tuon voisi vielä palauttaa.. viallinen maanantaikappale.
Onko kahdella ylemmällä vaikeus ymmärtää, ettei kyse ollut kukista, vaan siitä kommentista?
Vierailija kirjoitti:
Onko kahdella ylemmällä vaikeus ymmärtää, ettei kyse ollut kukista, vaan siitä kommentista?
Älä oo taas tommonen..pölhö. tulet siihen faktoinesi etkä välitä totuudesta mitään. Sinun faktat ovat aina pelkkää disinformaatiota jolla yrität hämmentää ihmisiä. Totuus nyt vain on se, että nainen on kiittämätön misogynistinen feministi ja todennäköisesti poliittiselta näkemykseltään Vihreä.
Pensaasta revityt kukat tekevät kuolemaansa joten ne kuuluvat haudalle.
Vierailija kirjoitti:
Maailman turhimmat päivät on naistenpäivä ja hinttienpäivä.
Kun lapset olivat pieniä, oli kiva opettaa heille miesten- ja naistenpäivänä, että tänään juhlitaan miehiä, että heistäkin tulee miehiä ja se on hieno juttu ja sama juttu naistenpäivänä, on hieno juttu kasvaa naiseksi ja iloita siitä, että on nainen.
Eihän Ap:n mies huomioinut Ap:ta muuten mitenkään. Pitkin hampain osti naistenpäivänä kukkia.
Olipa tökerö kommentti, ikävä mies jos ei sitten vitsillä heittänyt. Vaan sen ap varmaan olisi oman miehen käytöksestä tiennyt. Tuolla tavalla kyllä tuhoaa suhteen jos asenne on sama useinkin. Onko suhteenne muuten lämmin tuota tilannetta lukuun ottamatta?
Minun mies leipoi meille hyvän pizzan ja katsottiin hänen minua ajatellen valitsema elokuva naistenpäivän kunniaksi. Mitähän keksisi miestenpäiväksi, ehkä hyvän ruuan voisi itsekin laitella ja olunen kylkeen, seksiä jälkiruuaksi..
Vierailija kirjoitti:
Olipa tökerö kommentti, ikävä mies jos ei sitten vitsillä heittänyt. Vaan sen ap varmaan olisi oman miehen käytöksestä tiennyt. Tuolla tavalla kyllä tuhoaa suhteen jos asenne on sama useinkin. Onko suhteenne muuten lämmin tuota tilannetta lukuun ottamatta?
Minun mies leipoi meille hyvän pizzan ja katsottiin hänen minua ajatellen valitsema elokuva naistenpäivän kunniaksi. Mitähän keksisi miestenpäiväksi, ehkä hyvän ruuan voisi itsekin laitella ja olunen kylkeen, seksiä jälkiruuaksi..
Ihana mies! Pieni ajatus tuokin että hän valitsee sinulle mieluisan leffan naistenpäivän kunniaksi, mutta ihan tarpeeksi, että toinen tuntee olonsa huomioiduksi. Ei todellakaan vaadi paljoa! Kuten ei myöskään se että laittaa ruokaa!
Mielipide: aloittajalla ei ole miestä eikä kukkia.
Entäs naistenviikot? Niitä vietetään joka kuukausi.