Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin töis mutta en ole enää.

Vierailija
10.03.2024 |

Se työ ei kauaa kestänyt vain vajaa kaksi päivää. Sain meinaa monoa koska työpaikalla oli yks tuttu joka oli velkaa minulle ja se sitten tuli pyytää rahaa minulta.  Minä vähän älähdin ja sanoin että perkele kehtaatkin pyytää koska olet velkaa jo ennestään ja on tekosyitä keksinyt ettei ole rahaa maksaa takas. Sanoin sille suoraan että se on valehteleva paskiainen joka käyttää ihmisiä hyväksi. Se sitten suuttui ja kävi päälle joten tinttasin sen lattiaan. Sainpas sitten potkut siitä hyvästä. Olin monta vuotta työtön sitä työtä ennen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipasta. Oppiipahan olemaan.

Vierailija
2/5 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää rahan lainaajat. Joka viikko joku pyytää minulta rahaa lainaan. Olen työtön osaan säästää ja rahaa on ja kaverit ryyppää ja polttaa tupakkiin 200 euroa kk ja sitten ne kuvittelee että minulta saa rahaa aina. En ole lainannut vuosiin ja silti ne pyytää rahaa lainaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus töissä mutta en ole enää päässyt sen jälkeen. Siitä on jotain 12 vuotta aikaa.

Vierailija
4/5 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa. Nyt vaan onki käteen ja kaloja narraamaan. 

T. Kalavelkoja Von Piikkirausku

Vierailija
5/5 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pian tosiaan alkaa kalastuskausi. Kalastan sitten 5-6 päivänä viikossa ja myyn kalaa. Olen niistä saanut 300-400 euroa kk rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä