Merinovillakerrasto
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ruskovillan silkkivillainen kerrasto on paras, joskin kallis. Siinä on villan lämpimyys, mutta silkin pehmeys.
Vieläkö Ruskovillalla on sama TJ joka suolti ison kasan sontaa duunareiden niskaan viime talvena?
Vierailija kirjoitti:
Tamsilk, suomalaista työtä. Merinovilla/silkki kerrastot käytössä mulla jo useamman vuoden. Suosittelen.
Tämä koko firma on boikotissa toimitusjohtajan käytöksen takia.
Sitäpaitsi Ruskovillan tuotteet paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskovillan silkkivillainen kerrasto on paras, joskin kallis. Siinä on villan lämpimyys, mutta silkin pehmeys.
Vieläkö Ruskovillalla on sama TJ joka suolti ison kasan sontaa duunareiden niskaan viime talvena?
Se oli Tamsilk se sonnan suoltaja. Olis kiva tietää, katuuko avautumistaan tänäkään päivänä.
Itselläni on North Outdoorilta aluskerrasto ja välikerrasto. Tuuletus käytön jälkeen riittää, kerran vuodessa vesipesu jos jotain tahroja. Välikerrasto ollut jo 2 talvea käytössä, eikä ole reikiä. Olen muiltakin kuullut reikiintymisestä, olisi kiva tietää mistä niitä tulee kun ei omissa villavaatteissa ole. Mutta tosiaan en vesipese juuri lainkaan, vain tuuletus. Pyykkikone toki kuluttaa.
Onko liioiteltua ottaa kevytuntuvatakki ja merinovillakerrasto vaellukselle tunturilappiin heti elokuun alussa? Makuupussini on lämmin vain nolla-asteeseen saakka.
Tiedän, että päivällä voi olla jopa hellettä, mutta öistä ei voi koskan sanoa. Olen ollut aiemmin esim. Inarissa heinäkuun alussa, kun yölämpötila kävi nollassa.
Merinovilla on muuten hyvä, mutta ikkunoistakin tulevat hyönteistuhoajat syövät sen hwlposti pikkurei-ille. Tekokuituiset ovat kiistatta pitkäiköisempiä ja helpompia.