Olet suihkussa ja yhtäkkiä suihkuhuoneen ovi aukeaa ja siltä tulee
Jumalaisenkomea Sami Kuronen, Samppa kysyy tarvitko selänpesijää.
mitä vastaat ?
Kommentit (57)
Kääntäisin veden kylmälle ja kastelisin Kurosen, että viilenisi. Mieheni voisi saattaa hänet ulos.
Oksentaisin varmaan suihkun lattialle ja huutaisin apua, kuvottava ukko.
Sehän on jo 50-vuotias. Ihan nuorekkaan näköinen ikäisekseen.
Ei voi tapahtua, koska mulla ei ole erillistä suihkuhuonetta.
Tulisi lattialastalla turpiin, niin että soi.
Alistaisin ja lujasti, joutuisi "suihkuväijyttäjän" ryppyreikä lujille ja näkisi painajaisia tästä "suihkuttelusta" lopun ikäänsä kun vaipoissa nukkuisi.
Huutaisin nyt h***ettiin täältä. Tarttuisin lattiakuivaimeen.
Jos mies olisi kotona, hän varmasti kysyisi häneltä mitä sinä sinne menet, jos hän pyrkisi suihkuun samaan aikaan 😵💫
Jos olen yksin kotona laitan ulko-oven lukkoon. Olen toiminut näin jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Huutaisin nyt h***ettiin täältä. Tarttuisin lattiakuivaimeen.
Jos mies olisi kotona, hän varmasti kysyisi häneltä mitä sinä sinne menet, jos hän pyrkisi suihkuun samaan aikaan 😵💫
Jos olen yksin kotona laitan ulko-oven lukkoon. Olen toiminut näin jo kauan.
Siis puhelin vaihtoi yhden hymiön kahteen 😵 Näitä puhelimen päivityksessä tulleita uusia hymiöitä 🤔
Soittaisin poliisit. Ja Kuronen ei ole erityisen komea, ihan ok-näköinen korkeintaan.
Vastauksissa naisten huumorintaju ja luulot samassa paketissa.
"Tappaisin sen rumiluksen!"
Alkaisin huutamaan Samille, että "Persettä äkkiä äkkiä".
Hyi helvetti. Sami on oksettava limatukka. Miksi ei leikkaa sitä ällöttävää kuontaloaan?
Päästelisin kylmimmän suihkun äijän päälle. Eiköhän häippäisisi nopeasti pois.
Taitaa olla sekuntimuna kun siltä tulee jo ovella?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan ei kiitos. Sen sijaan jos ovella on Jussi Alfa-aho tai Petteri Orpo niin😍
Petteri olis kyllä ihana. Voisin vähän lämmitellä ja käydä neuvotteluja, että mitäs jos yhdessä mietittäisiin niitä leikkauslistoja vähän uusiksi.
Heittäytyisin Samin kaulaan ja alkaisin hieroa alastonta vartaloani sitä vasten. Kun tuntisin Samin kovan etupullotuksen, riipisin siltä vaatteet päältä ja vetäisin sen mukaani suihkuun. Saippuoisin Samin kunnolla ja ottaisin sen suihkun seinää vasten, rytmikkäästi syvälle painaen, painavat kassit Samin polvia vasten läiskien.
Antero65