Miksi petät?
Tämä klassinen kysymys, mutta MIKSI ?
Haetko jännitystä? Tiukempaa/isompaa tavaraa? Petätkö vastakkaisen sukupuolen kanssa? Ajatteletko jääväsi kiinni, oletko jäänyt kiinni? Kerro!
T. Petetyksi tullut, todella hämmentynyt ja pettynyt yksilö
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on lihonut sen verran, että haen seuraa joka miellyttää enemmän silmää.
Voi miten suloista. Palstauli taas lauantai iltana täällä mammojen kanssa haaveilemassa vaimosta.
Päinvastoin, omasta vaimosta ei ole tullut haaveiltua vuosiin. Sen takia pitää etsiä petiseuraa muualta.
Ole mies ja eroa. Vaimosi ansaitsee parempaa.
Minäkin ansaitsen parempaa. Tällä hetkellä on tosin järkevintä pysyä liitossa arjen sujumisen kannalta.
Onpa heikkoa toimintaa. Sori vaan, mutta en arvosta pätkääkään. Tosimies kantaa vastuunsa ja nostaa kissat pöydälle. Tällaisia miehiä on nykyään
Hah, aina syyttämässä miestä kaikesta. "tosimies" termi on erittäin loukkaava tänä päivänä tasa-arvon yhteiskunnassa. Tosinainen voi myös kantaa yhtälailla vastuunsa asiasta ja erota halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten suloista. Palstauli taas lauantai iltana täällä mammojen kanssa haaveilemassa vaimosta.
Päinvastoin, omasta vaimosta ei ole tullut haaveiltua vuosiin. Sen takia pitää etsiä petiseuraa muualta.
Minäkin ansaitsen parempaa. Tällä hetkellä on tosin järkevintä pysyä liitossa arjen sujumisen kannalta.
Onpa heikkoa toimintaa. Sori vaan, mutta en arvosta pätkääkään. Tosimies kantaa vastuunsa ja nosta
Totta kai miestä syytetään jos hän on epärehellinen. Syy ei ole naisen, jos hänellä ei ole kaikkea käytettävissä olevaa tietoa eropäätöksen tekemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa heikkoa toimintaa. Sori vaan, mutta en arvosta pätkääkään. Tosimies kantaa vastuunsa ja nosta
Tosimies panee ketä haluaa eikä välitä naisten kitinöistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pettämiseksi lasketaan sopimaton viestienvaihto pidemmällä aikavälillä, niin olen pettänyt. Tein näin, koska minulla oli tunteita toista osapuolta kohtaan ja alitajuisesti yritin löytää keinon erota vaikeasta, epätyydyttävästä suhteesta.
Jaahas, näitä jotka eivät puhu mitä tuntevat ja sitten pettävät.
En tavallaan petä. Se on vähän kuin kaupassa käynti. Haetaan mitä kotona ei ole/saa.
Itse en ole seksiin asti mennyt, pettämiseksi silti voinee laskea viestittelyn ja harvoin tapahtuneet pussailut.
Miksikö? Haen vissiin jännitystä elämääni, haluan tuntea vielä ne perhoset vatsassani, ensihuuman. Ihastuminen tuo itselleni huomattavan määrän energiaa ja piristää. On myös ihana ajatella jotakuta josta voi kuvitella fantasian, kun ei tiedä hänen huonoja puoliaan. Seksi omankin puolison kanssa maittaa, kun on ajatuksissaan virittynyt ihastuksen ajattelemisesta.
On myös kutkuttavaa ja egoa hivelevää, kun saa viestejä joissa kehutaan ja kerrotaan kuinka olen ihana ja kaunis ja kuinka on ikävä. On ihana tietää olevansa toisen mielessä.
Näiden vuoksi.
Ja ei, en halua erota. Tiedän että sama arki tulisi vastaan näiden ihastuksienkin kanssa.
Jos on monogaamisessa suhteessa ja pettää, niin sehän on vain kyvyttömyyttä käsitellä hankalia asioita.
Minusta olisi hyvin noloa, jos alentuisin eläimen tasolle ja parittelisin jonkun ulkopuolisen kanssa sen sijaan, että käsittelisin ne hankalat asiat.
Kaikista ei vaan siihen ole.
Mä kaipaan kosketusta niin että sattuu.
Kotona saan vain pienen halauksen ja kuivan suukon kerran päivässä, sekdikin loppunut. Muuten täydellinen parisuhde, kumppanuussuhde
Se että joku silittää hiuksia ja poskea, halaa niin että sulan syliin, haluaa koskea ja kulkea käsikkäin, suutelee niin että taju lähtee ja rakastelee kuin olisin maailman suuri ihme.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole seksiin asti mennyt, pettämiseksi silti voinee laskea viestittelyn ja harvoin tapahtuneet pussailut.
Miksikö? Haen vissiin jännitystä elämääni, haluan tuntea vielä ne perhoset vatsassani, ensihuuman. Ihastuminen tuo itselleni huomattavan määrän energiaa ja piristää. On myös ihana ajatella jotakuta josta voi kuvitella fantasian, kun ei tiedä hänen huonoja puoliaan. Seksi omankin puolison kanssa maittaa, kun on ajatuksissaan virittynyt ihastuksen ajattelemisesta.
On myös kutkuttavaa ja egoa hivelevää, kun saa viestejä joissa kehutaan ja kerrotaan kuinka olen ihana ja kaunis ja kuinka on ikävä. On ihana tietää olevansa toisen mielessä.
Näiden vuoksi.
Ja ei, en halua erota. Tiedän että sama arki tulisi vastaan näiden ihastuksienkin kanssa.
Olet kyllä hyvin lapsellinen.
Ihmisen yksi perusvieteistä on käydä vieraissa ja levittää geenejään,näin ihmiskunnalla on paremmat mahdollisuudet säilyä ns geenisoppa
Vierailija kirjoitti:
Panen muitakin naisia kuin vaimoani sen takia koska haluan vaihtelua. Se on miehille luontaista. Ei ole mitään syytä miksi en niin tekisi. Älkää miehet alistuko naisille!
On siihen syy. Jos et tee parannusta joudut kuoltuasi sinne pahaan paikkaan.
Olen naimisissa itseäni vanhemman miehen kanssa. Mies menetti seksuaalisen kykynsä jo vuosia sitten. Olen ollut nyt muutaman vuoden seksisuhteessa toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näiden vuoksi.
Olet joko epävakaa tai lukenut liikaa epävakaiden fantasioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden vuoksi.
Olet kyllä hyvin lapsellinen.
Kyllä, tiedostan sen. Mitä kavereideni kanssa olen puhunut ja heidän kokemuksiinsa verrannut, saan ihastumisesta keskimääräistä paljon voimakkaamman kokemuksen ja pitkäkestoisen energiapiikin. Se on mulle kuin huumetta. Siksi kai mun on siihen niin helppo ollut koukuttua.
Muita riippuvuuksia tai paheita mulla kyllä sitten ei ookaan, hyvin tasaista, kunnollista ja moitteetonta elämää vietän muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen yksi perusvieteistä on käydä vieraissa ja levittää geenejään,näin ihmiskunnalla on paremmat mahdollisuudet säilyä ns geenisoppa
No joo, mutta monet meistä on jo laskeutuneet puusta ja eletään jo nextillä leveillä.
Ap varmaan osaa vastata kysymykseen: "Miksi Jeppe juo".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden vuoksi.
Riippuvainen elää fantasiamaailmassa
Siinä on vaan semmoinen ero että jos vaimo rakastaa miestään niin ei voi kuvitellakaan olevansa toisen miehen kanssa.