Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työministeri Arto Satonen on...

Vierailija
09.03.2024 |

Jatkakaa lausetta eteenpäin!

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä, jolla on ex-kirjanpitoepäselvyyksiä, hääräilee ja määräilee nyt muita rahankäytössä.

Vierailija
42/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Sdp:n ja Helsingin Sanomien ajojahdin uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Satonen on työministeri, joka ei ole itse tehnyt lainkaan työtä. Jos hänellä olisi lainkaan häpyä, hän olisi tietenkin kieltäytynyt sillä perusteella, ettei ymmärrä mitään niistä asioista, joita työministerinä joutuisi päättämään ja johtamaan.

Ehkä Satonen on syönyt muutaman makkaran liikaa.

Vierailija
44/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaisille pelottava, koska omaa terävän älyn ja rautaisen ammattitaidon, eikä pidä tuilla loisimisesta.

Olisi kiinnostava luku tämä tuilla loisijat, itse en tunne yhtään tälläistä henkilöä.

Vierailija
45/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vassarien kauhu.

Vierailija
46/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän säälittävämpi ressukka kuin aiemmat työministerit. Näyttää olevan kuitenkin pellevakanssi joka hallituksessa.

Vierailija
47/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pääministeri Petteri Orpon luottamuksen arvoinen.

Vierailija
48/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Satonen ja Jyri Häkämies kilpailevat kovasti Suomen vastenmielisimmän kuvotuksen tittelistä.

Vierailija
49/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pirun peluhousu on suunnitellut itse suurimmaksi osaksi nämä työelämän heikennykset, joita nyt vie työministerinä maaliin. 

Nämä ovat Satosen pelikirjassa olleet jo 2000-luvun alussa. Ne, jotka ovat seuranneet, tietävät. 

Jos joku luulee, että hän on pikkukaupungin sattumaministeri ja itse ulkona tuosta hommasta, ei voisi olla enempää väärässä. Hän on odottanut juuri tätä vakanssia ja juuri tätä tilaisuutta jo todella pitkään. Kuuluu kokoomuksen harmaisiin eminensseihin, osittain kulissien takaisiin tärkeisiin pelureihin. Shakin SM-tason pelaaja, jolla on pitkä jänne toiminnassa.

Vierailija
50/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämätön

Vierailija
51/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pirun peluhousu on suunnitellut itse suurimmaksi osaksi nämä työelämän heikennykset, joita nyt vie työministerinä maaliin. 

Nämä ovat Satosen pelikirjassa olleet jo 2000-luvun alussa. Ne, jotka ovat seuranneet, tietävät. 

Jos joku luulee, että hän on pikkukaupungin sattumaministeri ja itse ulkona tuosta hommasta, ei voisi olla enempää väärässä. Hän on odottanut juuri tätä vakanssia ja juuri tätä tilaisuutta jo todella pitkään. Kuuluu kokoomuksen harmaisiin eminensseihin, osittain kulissien takaisiin tärkeisiin pelureihin. Shakin SM-tason pelaaja, jolla on pitkä jänne toiminnassa.

Mutta nämä uudistukset joita Satonen ajaa, ovatko ne huonoja?

Vierailija
52/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nämä uudistukset joita Satonen ajaa, ovatko ne huonoja?

Jos olet työntekijä: kyllä.

Jos olet työnantaja: ei.

Vierailija
54/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko Satosen pelikirjassa sitten 24 vuoden ajalta näyttöä yhdestäkään niistä 100 000 työpaikasta vai tuuliko taas Arton hehkeitä huulia heiluttelee?

-winner-

Vierailija
55/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto Satonen ja Jyri Häkämies kilpailevat kovasti Suomen vastenmielisimmän kuvotuksen tittelistä.

"Ihan oikeasti?"

Jostain kuuluu Riikan nyyhkyttävä, sydäntäsärkevä ääni. Vaikka mitä kansan trollausta tekisi, niin aina nuo äijät menevät ohi :/

"ihan oikeasti?"

-winner-

Vierailija
56/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shakkia? Siis tottunut uhraamaan kaikki sotilaat edestään ja ajamaan itsensä jatkuvasti pattitilanteisiin harkitsemattomilla siirroilla, vaikka luulee olevansa voitolla. Ihan kuten Putin siis.

-winner-

Vierailija
57/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmnisteri Satonen on paras työministeri vuosikymmeniin.

Näinä aikoina tuossa duunissa eivät heikot kusihousut pärjää.

Vierailija
58/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmnisteri Satonen on paras työministeri vuosikymmeniin.

Näinä aikoina tuossa duunissa eivät heikot kusihousut pärjää.

Joo, ja minä olen Kiinan keisari.

Vierailija
59/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M _ _ _ _ U 

Vierailija
60/83 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sata vuotta sitten valkoinen Suomi kävi lakkoja vastaan salaperäisen mahtijärjestön avulla"

https://yle.fi/a/74-20076824

..

Pientä uusintaa havaittavissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi