Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö erittäin vaaleatukkaisia suomalaismiehiä? Onko Suomessa edes tuollaisia superblondeja kuin esim. Norjassa?

Vierailija
09.03.2024 |

Norjassa noita superblondeja miehiä tuntuisi olevan, esimerkkeinä Erling Haaland, Marius Höiby, Sondre Berg. Ei tule yhtäkkiä mieleen yhtäkään erittäin vaaleaa suomalaista (julkkis)miestä. Lapsenahan moni on pellavapää, mutta hiukset tummuvat sitten, kun tulee ikää.

Sondre Berg: https://www.movement-made.com/cdn/shop/files/sondre-berg_founder_1600x…

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eniten blondeja, sinisilmäisiä ja vaaleasilmäisiä ihmisiä maailmassa. Sekopään lanka roskakoriin.

Vierailija
42/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin,  mehän ollaan enimmäkseen Mongoliasta. Siksi me ollaan lyhyitä ja silmässä on mongolipoimu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin,  mehän ollaan enimmäkseen Mongoliasta. Siksi me ollaan lyhyitä ja silmässä on mongolipoimu.

En mä ainakaan ole. Meidän suku on norjalaista ja keski-eurooppalaista alkuperää. T.pellavapää

Vierailija
44/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljellä on tuollaiset vaaleat hiukset. 193cm ja siniset silmät ku muil on ruskeat silmät ja hiukset😅

Tiedät varmaan, että hänellä on eri isä kuin sinulla sitten? Kai tiedät silmien värin periintymissäännöt?

Vierailija
45/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco B:llä on ollut niin blondit, punaiset kuin tummatkin hiukset.

Vierailija
46/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole. Meidän suku on norjalaista ja keski-eurooppalaista alkuperää. T.pellavapää

Sitten olet poikkeus.

Vierailija
47/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet poikkeus.

En ole poikkeus vaan länsisuomalainen. 

Vierailija
48/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on aivan vaaleat hiukset ja jäänsiniset silmät.

Vierailija
49/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas komea tuo Sondre!

Vierailija
50/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tunnen parikin tosi blondia miestä

Vierailija
51/61 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä länsirannikolla riittää blondeja.

Vierailija
52/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kylläkin samalla "pituusvyöhykkeellä" kuin muutkin Pohjoismaat, eli sieltä pisimmästä päästä. Tää teidän mielikuva superlyhyistä suomalaisista ei kyllä vastaa todellisuutta. Hollanti, Montenegro ja Viro on sitte jopa meitä pidempiä.

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-height-by-co…

Vierailija
53/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs Helmeri Pirinen? Voiko sen vaaleampi enää olla?

Kuin maitopurkista vetäisty. Islantilaista verenperintöä. Jotenkin suloinen tapaus, vaikka ihan aikuinen mies. 

Vierailija
54/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redramalla on vaaleat ripsetkin. Olen valkoripsinen myös itse.

Vierailija
55/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, meidän suvussakin on. Eivät vaan ole julkkiksia.

Vierailija
56/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävän näköinen. Tuo tukka on kamala, koko otus pilalla tuon tukan takia.

Vierailija
57/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miika Nousiainen

Vierailija
58/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt kaipaa jotain lihaksista norjalais miestä, jolla vaaleat hiukset. Mutta varmaan vain provo. Eihän kukaan toki kaipaa miestä, jolla on aivot?

Vierailija
59/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa Suomessa ja muissa pohjoismaissa vaaleus on ilman muuta vähenevä trendi. Tummuus on tulevaisuutta.

Vierailija
60/61 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa Suomessa ja muissa pohjoismaissa vaaleus on ilman muuta vähenevä trendi. Tummuus on tulevaisuutta.

Minulla suuririntaisena blondina oli tietoinen valinta jättäytyä pois geenipoolista. Miehet kohtelevat helppona mällärinä, joten en halua lapseni kokevan samaa. Miehet ovat olleet innokkaita tutustumaan -tisseihini. Minulla persoonana ei ole ollut mitään merkitystä. En ole sitten tarttunut "tarjouksiinkaan". Ihan saatte muihin mälläreihiine tyytyä. Menin yliopistoon kuluttamaan aikaani ja olen ollut tyytyväinen valintaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän