Tiedätkö erittäin vaaleatukkaisia suomalaismiehiä? Onko Suomessa edes tuollaisia superblondeja kuin esim. Norjassa?
Norjassa noita superblondeja miehiä tuntuisi olevan, esimerkkeinä Erling Haaland, Marius Höiby, Sondre Berg. Ei tule yhtäkkiä mieleen yhtäkään erittäin vaaleaa suomalaista (julkkis)miestä. Lapsenahan moni on pellavapää, mutta hiukset tummuvat sitten, kun tulee ikää.
Sondre Berg: https://www.movement-made.com/cdn/shop/files/sondre-berg_founder_1600x…
Kommentit (61)
Haarland on ehkä rumin jalkapalloilija ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Julius Kivimäki näyttää muutenkin, kuin erittäin suurikokoiselta lapselta.
Ihan tyypilliset autistin piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Petrus Pennanen
Värjätyt hiukset. On varmaan suht vaalea luonnostaankin, mutta silti.
entäs Helmeri Pirinen? Voiko sen vaaleampi enää olla?
Toivottavasti ei enää nykypäivänä. Ovat tukanvärinsä vuoksi maailman etuoikeutetuimmassa asemassa olevia ja vievät muilta tilan ja turvallisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn. Valkoiset hiukset.
Albiino omien sanojensa mukaan.
On meillä komeita blondeja - suomalaisten miesjulkkisten 8 hiusmallia, jotka sopivat myös naisille:
Lukiolaiskaverillani (miespuolinen) oli ihan luonnostaan melkein valkoiset hiukset, semmonen aavistuksen blondi vivahde niissä.
Sisareni mies. Äitini sanoo että olkipää. Sisareni poika, tullut isäänsä.
Eräs entinen poikaystävä nuorena.
Meillä perheessä ja suvussa ollaan äitini puolelta tummia kaikki järjestäin.
Hiljalleen blondivyöhyke siirtynee enemmän Venäjän puolelle, jossa alkuperäisväestö säilyy nykypolitiikalla hallitsevassa asemassa. Sen sijaan esim. meillä väestön tummeneminen on päivänselvää, nyt ja jatkossa.
Pojallani on tosi vaaleat hiukset. Syntyessään hänellä oli aivan valkoiset hiukset, iän myötä niihin on tullut aavistus kellertävää sävyä, mutta todella vaaleat ovat vieläkin. Ihonvärikin on todella vaalea ja palaa herkästi. Hassua sinänsä, sillä isänsä on vaalea, mutta käytännössä käynyt juuri näin, että hiukset tummuneet lapsuusajan jälkeen ja itselläni on tummanruskeat hiukset. No, tiedä keneltä esi-isältä mikäkin geeni tulee. Mutta olen todella aivan erinäköinen kuin poikani, meitä ei varmaan kukaan uskoisi äidiksi ja pojaksi :)
Vierailija kirjoitti:
entäs Helmeri Pirinen? Voiko sen vaaleampi enää olla?
Jep! Mulle tulee siitä naamasta Nils Holgersson aina mieleen, siis se piirrossarja.
Mun aikuisella pojalla on supervaaleat hiukset.
Minun vaarillani ja isälläni oli vitivalkoinen pellavapää lapsesta läpi koko aikuisuuden. Kumpikin kuoli ennen eläkeikää niin ei tietoa millainen olisi ollut vanhuksena.
Tuo Sondre on ihan mielettömän upea nuori mies <3
Julius Kivimäki näyttää muutenkin, kuin erittäin suurikokoiselta lapselta.