Oletko ollut koskaan ihastunut naapuriin?
Miten päättyi? Itselläni tällainen tilanne päällä.
Olemme sinkkuja molemmat ja asumme omistusasunnoissa samassa rapussa. Kannattaako lähteä yrittämään, vai onko helvetin huono idea?
Tiedätkö tapauksia naapuriin ihastumisesta, jos ei ole omakohtaista kokemusta?
Vertaistukea ja neuvoja kaivataan!
Kommentit (46)
Kyllä olen ihastunut naapuriini ja olemme olleet naimisissa 31 vuotta .
Omat vanhempani olivat myöskin naapureita ja olleet naimissa 55 vee.
🍀🍀
Älä hyvä ihminen lähde tuommoiseen mukaan.
Yhden tapauksen tiedän, kyseessä olivat naapurini. Viehättävä nuori rouva ja vanhempi mies. Muuttivat kaikki lopulta pois, kai se rouvakin kävi kuumana tähän naapurinmieheen.
Hyi ei kannata. Mieti jos mies onkin joku hullu ja sitten kun pistät homman poikki niin kyttää kokoajan menemisiäsi tai pahoinpitelee sut rapussa
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen lähde tuommoiseen mukaan.
Yhden tapauksen tiedän, kyseessä olivat naapurini. Viehättävä nuori rouva ja vanhempi mies. Muuttivat kaikki lopulta pois, kai se rouvakin kävi kuumana tähän naapurinmieheen.
Ja sinä seisoit pusikossa kiikareiden kanssa tietysti.
Juu. Olin tämä ihastunut osapuoli. Toinen olikin varattu, joskaan en tätä aluksi tiennyt.
Yritä siinä sitten unohtaa kun pihat vierekkäin ja nähdään monta kertaa päivässä.
Ei enää ikinä rivitaloon asumaan.
Me olimme naapurissa puimassa viljaa
Oli pehmeä syksyinen lauantai
Sinä olit siellä ja vihelsit hiljaa
Ihastuin sinuun jo silloin kai
Kuljimme yhdessä kuutamoilloin
Ja joskus talolla tanssittiin
Haaveilin kaikesta kauniista silloin
Mutta siihen se päättyi, niinpä niin
Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia mukana kuviossa? Tämä hyvä selvittää ensin.
Olen ollut. En suosittele, nimenomaan siksi, että kun/jos suhde takkuilee, et pääse näkemästä häntä mitenkään. Ja varsinkin, jos olet ihastunut ja se toinen alkaa jäähdytellä ja ehkä tapailee muitakin, se raastaa sydäntä. Parasta olisi asua ihastuksesta kaukana, pysyy edes jotenkin järjissään.
Olen ollut ihastunut. Mies asui vastapäisessä talossa. Komea ulkomaalainen mies, jolla oli kaunis vaimo. Mutta koska ihailin sitä rouvaakin, en tietenkään halunnut ruveta mihinkään suhteisiin miehen kanssa ja rikkoa liittoa. Tajusin, ettei minulla oikeasti olisi mahdollisuuksiakaan sellaiseen niin kauniin naisen kilpailijana. Flirttiä kumminkin oli sen miehen kanssa. Ilmeisesti mies jollain tavalla kaipasi muutakin sitten, vaikka vaimo niin kaunis on.
Lopulta he muuttivat pois, takaisin kotimaahansa. Yli 10 vuotta myöhemmin törmäsin mieheen kuitenkin uudelleen kotikaupungissani, hänen työpaikallaan. He olivat siis palanneet takaisin Suomeen. Huomasin, että sama kemia oli välillämme edelleenkin tallella, kun näimme. Enää en kumminkaan jatkanut flirttiä, vaan kartoin häntä ihan tarkoituksella, vaikka olisin helposti voinut nähdä hänet päivittäin. Nyt en ole enää vuosiin törmännyt koko mieheen. Toivon hänelle hyvää loppuelämää kauniin vaimonsa kanssa. Ja että hän lopettaisi flirttailut muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia mukana kuviossa? Tämä hyvä selvittää ensin.
+35 molemmat, ei lapsia.
Tiedän pariskunnan jotka aloittivat naapureina.
Miksi naapuruuden pitäisi olla este?
Oltiin naapureita monta vuotta, sitten kavereita. Iltaa oli kiva istua, kun kotimatkaa oli muutama metri. Minä taisin rakastuakin. Sitten hän kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Olin tämä ihastunut osapuoli. Toinen olikin varattu, joskaan en tätä aluksi tiennyt.
Yritä siinä sitten unohtaa kun pihat vierekkäin ja nähdään monta kertaa päivässä.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Ai tämä on yleistäkin? 😃
Vierailija kirjoitti:
Oltiin naapureita monta vuotta, sitten kavereita. Iltaa oli kiva istua, kun kotimatkaa oli muutama metri. Minä taisin rakastuakin. Sitten hän kuoli.
Surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Omistusasumisen mainitsin, koska muutto on liki mahdotonta, jos homma ei toimikaan.
Ap.
Niinpä. Sisäistä nyt tämä fakta ihan kunnolla, niin eiköhän se oikea vastaus siitä sitten valkene, mitä sinun kannattaa tehdä. Eli kannatta tehdä kaikkesi, että unohdat sen naapurisi, treffailemalla jotakuta muuta, tai keksimällä jotain muuta uutta elämääsi, joka vie ajatuksesi pois hänestä. Koska mahdollisen epäonnistumisen ja eron sattuessa jäät tosi pahaan paikkaan asumaan.
Naapurissa asuu kuuma blondi.
Usein haaveilen että eksyisi kännissä oveni taakse, mutta haaveeksi jää.
Kyllä nuorempana, naapurin rouvan kanssa pientä peliä. Kerran kesällä aamuyöstä pienessä hiprakassa pannuhuoneessa mentiin turhan lähekkäin, suudeltiin kiihkeästi ja samalla käteni valui hänen housuihin, sormipelillä tein hänelle orgasmin. Tarrautui kovemmin kiinni ja imaisi hartian läheltä, jälki jäi. En sitten viikkoon ehtinyt vaimon kanssa saunaan. Lopetettiin pelit siihen.
Ei naapuria, nehän on melkein kuin sukulaisia.
Omistusasumisen mainitsin, koska muutto on liki mahdotonta, jos homma ei toimikaan.
Ap.