Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan ihastunut naapuriin?

Vierailija
09.03.2024 |

Miten päättyi? Itselläni tällainen tilanne päällä. 

Olemme sinkkuja molemmat ja asumme omistusasunnoissa samassa rapussa. Kannattaako lähteä yrittämään, vai onko helvetin huono idea? 

Tiedätkö tapauksia naapuriin ihastumisesta,  jos ei ole omakohtaista kokemusta?

Vertaistukea ja neuvoja kaivataan!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasumisen mainitsin, koska muutto on liki mahdotonta, jos homma ei toimikaan.

Ap.

Vierailija
2/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ihastunut naapuriini ja olemme olleet naimisissa 31 vuotta .

Omat vanhempani olivat myöskin naapureita ja olleet naimissa 55 vee.

🍀🍀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen lähde tuommoiseen mukaan. 

Yhden tapauksen tiedän, kyseessä olivat naapurini. Viehättävä nuori rouva ja vanhempi mies. Muuttivat kaikki lopulta pois, kai se rouvakin kävi kuumana tähän naapurinmieheen. 

Vierailija
4/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei kannata. Mieti jos mies onkin joku hullu ja sitten kun pistät homman poikki niin kyttää kokoajan menemisiäsi tai pahoinpitelee sut rapussa

Vierailija
5/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen lähde tuommoiseen mukaan. 

Yhden tapauksen tiedän, kyseessä olivat naapurini. Viehättävä nuori rouva ja vanhempi mies. Muuttivat kaikki lopulta pois, kai se rouvakin kävi kuumana tähän naapurinmieheen. 

Ja sinä seisoit pusikossa kiikareiden kanssa tietysti.

Vierailija
6/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olin tämä ihastunut osapuoli. Toinen olikin varattu, joskaan en tätä aluksi tiennyt.

Yritä siinä sitten unohtaa kun pihat vierekkäin ja nähdään monta kertaa päivässä.

Ei enää ikinä rivitaloon asumaan.

Vierailija
7/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme naapurissa puimassa viljaa

Oli pehmeä syksyinen lauantai

Sinä olit siellä ja vihelsit hiljaa

Ihastuin sinuun jo silloin kai

Kuljimme yhdessä kuutamoilloin

Ja joskus talolla tanssittiin

Haaveilin kaikesta kauniista silloin

Mutta siihen se päättyi, niinpä niin

Vierailija
8/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia mukana kuviossa? Tämä hyvä selvittää ensin.

Vierailija
9/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. En suosittele, nimenomaan siksi, että kun/jos suhde takkuilee, et pääse näkemästä häntä mitenkään. Ja varsinkin, jos olet ihastunut ja se toinen alkaa jäähdytellä ja ehkä tapailee muitakin, se raastaa sydäntä. Parasta olisi asua ihastuksesta kaukana, pysyy edes jotenkin järjissään.

Vierailija
10/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut. Mies asui vastapäisessä talossa. Komea ulkomaalainen mies, jolla oli kaunis vaimo. Mutta koska ihailin sitä rouvaakin, en tietenkään halunnut ruveta mihinkään suhteisiin miehen kanssa ja rikkoa liittoa. Tajusin, ettei minulla oikeasti olisi mahdollisuuksiakaan sellaiseen niin kauniin naisen kilpailijana. Flirttiä kumminkin oli sen miehen kanssa. Ilmeisesti mies jollain tavalla kaipasi muutakin sitten, vaikka vaimo niin kaunis on.

Lopulta he muuttivat pois, takaisin kotimaahansa. Yli 10 vuotta myöhemmin törmäsin mieheen kuitenkin uudelleen kotikaupungissani, hänen työpaikallaan. He olivat siis palanneet takaisin Suomeen. Huomasin, että sama kemia oli välillämme edelleenkin tallella, kun näimme. Enää en kumminkaan jatkanut flirttiä, vaan kartoin häntä ihan tarkoituksella, vaikka olisin helposti voinut nähdä hänet päivittäin. Nyt en ole enää vuosiin törmännyt koko mieheen. Toivon hänelle hyvää loppuelämää kauniin vaimonsa kanssa. Ja että hän lopettaisi flirttailut muiden kanssa.

Vierailija
11/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Onko lapsia mukana kuviossa? Tämä hyvä selvittää ensin.

+35 molemmat, ei lapsia.

Vierailija
12/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan jotka aloittivat naapureina.

Miksi naapuruuden pitäisi olla este?

Vierailija
13/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin naapureita monta vuotta, sitten kavereita. Iltaa oli kiva istua, kun kotimatkaa oli muutama metri. Minä taisin rakastuakin. Sitten hän kuoli.

Vierailija
14/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Olin tämä ihastunut osapuoli. Toinen olikin varattu, joskaan en tätä aluksi tiennyt.

Yritä siinä sitten unohtaa kun pihat vierekkäin ja nähdään monta kertaa päivässä.

Juuri näin!

Vierailija
15/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Ai tämä on yleistäkin? 😃

Vierailija
16/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin naapureita monta vuotta, sitten kavereita. Iltaa oli kiva istua, kun kotimatkaa oli muutama metri. Minä taisin rakastuakin. Sitten hän kuoli.

Surullista :(

Vierailija
17/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistusasumisen mainitsin, koska muutto on liki mahdotonta, jos homma ei toimikaan.

Ap.

Niinpä. Sisäistä nyt tämä fakta ihan kunnolla, niin eiköhän se oikea vastaus siitä sitten valkene, mitä sinun kannattaa tehdä. Eli kannatta tehdä kaikkesi, että unohdat sen naapurisi, treffailemalla jotakuta muuta, tai keksimällä jotain muuta uutta elämääsi, joka vie ajatuksesi pois hänestä. Koska mahdollisen epäonnistumisen ja eron sattuessa jäät tosi pahaan paikkaan asumaan.

Vierailija
18/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu kuuma blondi. 

Usein haaveilen että eksyisi kännissä oveni taakse, mutta haaveeksi jää.

Vierailija
19/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorempana, naapurin rouvan kanssa pientä peliä.  Kerran kesällä aamuyöstä pienessä hiprakassa pannuhuoneessa mentiin turhan lähekkäin, suudeltiin kiihkeästi ja samalla käteni valui hänen housuihin, sormipelillä tein hänelle orgasmin. Tarrautui kovemmin kiinni ja imaisi hartian läheltä, jälki jäi. En sitten viikkoon ehtinyt vaimon kanssa saunaan.  Lopetettiin pelit siihen.

Vierailija
20/46 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naapuria, nehän on melkein kuin sukulaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme