Minä elin 6 vuotta ilman vähäisintäkään kosketusta. Jos jotain edes yritti, mies karjui että en minä mikään Casanova ole.
Minä elin 6 vuotta ilman vähäisintäkään kosketusta. Jos jotain edes yritti, mies karjui että en minä mikään Casanova ole. Muuten arki sujui rauhallisesti, elettiin kämppiksinä.
Olin kuitenkin vielä suhteellisen nuori siihen aikaan, ja aloin masentua ja tuntea itseni vanhuksesksi. Aloin kadottaa kiinnostusta elämään. Otin puheeksi eron mutta hänen mielstää kaikki oli hyvin! Mimulla ei ole. Tekisi mieli avata himokas pilluni miehelle. Levittäisin häpyhuulia ja paljastaisi paisuneen klitoriksen. Ohjaisin miehen lipovan kielen kuumana hiestä ja odotuksesta nihkeisiin haaroihini, kosteaan, kiiltävään ja mahlaani valuvaan pilluun.
Mummi sanoi miehelleni joskus, kun oli vielä elossa, että nainen kuuluu ottaa, eikä antaa sen avata edes suutaan. Tällainen asenne on nykyään täysin tuomittavaa, mutta hänen nuoruudessaan mies päätti ja nainen totteli. Mies oli mummon toruista kauan todella katkera. Kävi haukkumassa minua mm. sisarewlleni sekä yhteisille tuttavillemme.
Ja olen siis sen tyyppinen, että kiihotun alistumisesta ja täytän mielelläni kaikki pervot toiveet ja tykkään esimerkiksi anaaliseksistä, mies ei ole siitä erityisen kiinnostunut.
Mietin sitäkin, että meneekö mieheltä halut kun tietää, että suostuisin niin helposti ja auliisti kaikkeen? Nyt häntä on varmaan ahdistanut tai hävettänyt tilannne, kun yrittää suostutella minua siihen, että muut miehet panisivat minua mieluummin, mutta ehkä me ei kuitenkaan ihan sellaiseen olla valmiita. Oon kuitenkin aika epätoivoinen, alapää usein niin kostea kiihottuneena, että multa tulee mm. märkiä lötiseviä pieruja.
Uskon että hänellä on jonkinlaiset traumat taustalla, tunnen hänen taustaansa aika paljon. Veljensä kertonut. En voinut kuitenkaan olla kenenkään terapeutti ja kun toinen sulkeutuu kuin osteri niin minkäs teet.
Kommentit (6)
Voi hitto. Olisit muutanut pois. Miksi olla huonossa suhteessa?
eiköhän me Vauvan miehet jotain keksitä sun osterillesi.
"märkiä lötiseviä pieruja"
Luulisi miehen tuosta kiihottuvan...
Paha tilanne