Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset saavat olla uskottomia parisuhteessa, mutta jos heille tehdään samoin, se on heidän mielestään anteeksiantamatonta?

Vierailija
09.03.2024 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat r o s k a v ä k e ä.

Vierailija
2/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eno oli justiinsa tommonen. Ite huiteli päivätolkulla ties missä pettämässä vaimoaan ja tuli sitten aikanaan kotiin ns. väärään aikaan. Vaimo oli toisen miehen kanssa sänkyhommissa niin eno otti heti avioeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän nämä ole niitä, joilla on kaikessa itselle eri säännöt kuin muille. Itse voi vähän huijata kelaa, mutta samalla vaahdotaan miten som alit saavat liikaa tukia. Tai laitetaan vakuutuksen korvattavaksi vähän ylimääräistä mutta vaaditaan kovempia rangaistuksia myymälävarkaille. Tai ollaan järkyttyneitä, kun ohikulkija on laittanut postilaatikkoon roskia, mutta itse heitellään hampurilaispaperit auton ikkunasta. 

Vierailija
4/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ylpeys saa jonkinlaisen kolauksen, kun heille maksetaan potut pottuina.

Vierailija
5/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsekkyys on huipussaan.

Vierailija
6/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on estettävissä.

Vierailija
7/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi.

Vierailija
8/12 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oma p-rse lähinnä.  Itsekkyys.

Vierailija
9/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskoulun rehtori Rummukainen: "Ylös, h u o r a t! Minä t a p a n!" (Onnellinen mies: Arto Paasilinna).

Vierailija
10/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex arvosteli muita jotka petti tai otti pettävän puolison.  mutta itse teki samoja asioita. 

Vierailija
11/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon mielipiteensä voisi ohittaa olankohautuksella ja jatkaa matkaa erikseen.

Vierailija
12/12 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ne ovat miehiä. Perinteiseen suomalaiseen miesten kulttuuriin kuuluu kaksinaismoralismi eli asiat jotka on sallittuja miehelle, eivät ole sallittuja vaimolle. Entisaikaan tämä koski myös ryyppäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän