Olen ollut sinkku 5v ja en tiedä osaisinko enää edes pussailla
Todella surullista. Tuntuu, että elämä menee hukkaan kun ei voi tehdä jotain niin ihanaa. Kaikilla muilla tuntuu olevan joku tai ainakin jotain meneillään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään, minä olen ollut sinkku paljon poitempään kuin 8 vuotta ja mitä kauemmin olen, sen vieraammalle tuntuu että enää ikinä ketään elämääni päästäisin.
Jos lasken parisuhteen hyvät puolet ja sinkkuna elämisen hyvät puolet, sinkkuelämä vie voiton 0-10.
Sinkkuna voitan kaiken enkä häviä mitään, parisuhteessa taas on niin paljon painolastia ja kahletta etten sitä enää vapaaehtoisesti niskaani halua.
Jos sitä pussailua kaipaa tai seksiä mikään ei rajjoita, siitä vaan. Kun pitää huolen suojautumisesta ei asiassa ole mitään pahaa. Itseä vaan ei se puoli jaksa enää kiinnostaa joten en harrasta.
Ja kyllä, te siveydensipulit, niin miehet kuin naisetkin jotka olette kaula punaisena pää täristen tuomitsemassa, heittäkää se ensimmäinen kivi jos käsi sydämellä voittte sen hyvällä omallatunnolla tehdä.
Hyvä parisuhde on kyllä ihan mahtava asia elämässä.
Katso Youtubesta kuinka pussataan. Sitä on niin monta tyyliä kuin on pussaajaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään, minä olen ollut sinkku paljon poitempään kuin 8 vuotta ja mitä kauemmin olen, sen vieraammalle tuntuu että enää ikinä ketään elämääni päästäisin.
Jos lasken parisuhteen hyvät puolet ja sinkkuna elämisen hyvät puolet, sinkkuelämä vie voiton 0-10.
Sinkkuna voitan kaiken enkä häviä mitään, parisuhteessa taas on niin paljon painolastia ja kahletta etten sitä enää vapaaehtoisesti niskaani halua.
Jos sitä pussailua kaipaa tai seksiä mikään ei rajjoita, siitä vaan. Kun pitää huolen suojautumisesta ei asiassa ole mitään pahaa. Itseä vaan ei se puoli jaksa enää kiinnostaa joten en harrasta.
Ja kyllä, te siveydensipulit, niin miehet kuin naisetkin jotka olette kaula punaisena pää täristen tuomitsemassa, heittäkää se ensimmäinen kivi jos käsi sydämellä voittte sen hyvällä omallatunnolla tehdä.
Olisi miel
Tarkoittaa miehen ja naisen välistä parisuhdetta naisen näkökulmasta. Ilmeisesti olet mies, jos et tunnista. :)
No minä olin ollut ikisinkku n. 39 vuotta kun eka kerran pääsin seukkailun makuun. Tulihan siinä varsin pian selväksi enimmän etäalkuhuuman hälvennyttyä ettei se mitään ruusuilla tanssimista ole ja itseltä ei taitoja tai rahkeita siihen löydykään. Olen myös liian autistinen tajutakseni toisen ihmisen eleitä sun muuta, toiselle taas ei sellainen suora puhe tietyissä asioissa kelvannut vaan olisi jollain fiiliksellä pitänyt edetä.
En näe mitään syytä miksi pitäisi käyttää värikynää. Jos on kysytty, mä olen kertonut ihan rehellisesti suhdehistoriani ja kauanko olen ollut sinkkuna. Jos suhteiden vähäinen määrä ja pitkä sinkkuaika häiritsee, mun puolesta jatkaa ihan vapaasti etsimistä. On tuolla paljon niitäkin jotka vaihtavat kumppania lähestulkoon lennosta, mulle on ihan fine jos he ovat joidenkin mielestä parempaa kumppanimatskua.