Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liberomerkeistä?

16.01.2007 |

saakohan vielä vanhoilla liberovaippojen poikamerkeillä jotain? ja millonkohan ne merkit on muuttunu pupumerkeiksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vuosi sitten tuli pupumerkit tilalle. Tosin meillä päin löytyi ainakin vielä hiljattain kaupoista poikamerkillisiäkin Libero-paketteja. Merkkikeräyksiin eivät kelvanneet kuopuksella tosiaan n. vuosi sitten. Muistan sen siitä että harmitti kun olin ostanut juuri ennen keräyslapun tuloa monta pakettia poikamerkillisiä Liberoita, joilla ei sitten tehnyt mitään (kysyin asiaa vielä Liberon asiakaspalvelustakin)...

Vierailija
2/3 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin ystäväperheeltä niitä poikamerkkejä ja lähetin niitä 12 kpl Liberolle. Saimme sillä sen n. 90 cm yöpuvun, joka oli silloin keräilyvuorossa. Tämä tapahtui viime joulukuussa, siis 2006.

Aika outoa, että homma Liberolla noin vaihtelee että joku sieltä saa tuotteita ja jouku ei. Minäkin olen löytänyt kaupasta joka niitä Liberon vaippapaketteja joissa on keräilyerkkinä sellainen keinuheppa. Milloinkohan sellainen on ollut? Mielestäni niitä poikamerkkejäkään ei saisi " hyljeksiä" , saman hintaisiahan ne vaippapaketit ovat oleet joka tapauksessa. Ja eihän kuluttaja voi tietää, että mikä on milloinkin se merkki jota kuuluisi keräillä. Etenkin jos on tuore äiti tai isä ja vasta aloittamassa tätä tutustumista vaippapakkausten keräilymerkkien ihmeelliseen maailmaan... :)

t. Itse vaippapakkauksia keräilymerkkeineen roskiin heittänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

libero juttuihin kesällä, seassa oli myös pupumerkkejä. Hyvin kelpas ainaki sillon.