Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsillakin joskus huono päivä vain siksi, että on huono päivä?

Vierailija
08.03.2024 |

Itselläni on välillä huonoja päiviä, jolloin kaikki menee pieleen ja kaikki vi*uttaa ilman syytä. Seuraava päivä on sitten yleensä jo ihan hyvä. Mutta mietin tässä vain, että onko pienillä lapsilla sama? Että joskus vain on todella huono päivä, jolloin kiukuttaa aivan kaikki ja päivä menee kiukkukohtauksissa ja itkiessä, ilman mitään syytä? Eli että on nukkunut hyvin, syönyt hyvin ja mitään ikävää ei ole tapahtunut, mutta silti on huono päivä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää.

Vierailija
2/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla ole mitään huonoja päiviä, jolloin olen ilman mitään syytä pahalla tuulella. Varsinkaan en kiukuttele muille syyttä. Lapsillahan tuommoinen voikin olla normaalia, mutta en pitäisi aikuisen käytöksenä. 

N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minulla ole mitään huonoja päiviä, jolloin olen ilman mitään syytä pahalla tuulella. Varsinkaan en kiukuttele muille syyttä. Lapsillahan tuommoinen voikin olla normaalia, mutta en pitäisi aikuisen käytöksenä. 

N52

No minulla on välillä huonoja päiviä ilman syytä. En tiedä miksi. Erikseen on ne päivät, jotka on huonoja syystä jonka tiedän, esimerkiksi valvottu yö ja väsymys. Mutta en minä silti muille kiukuttele enkä ole muille pahalla tuulella, kärsin vitutuksen hiljaa sisälläni. Tiesin syyn huonolle päivälle tai en. Ei huono päivä tarkoita huonoa käytöstä, ainakaan minulla, omaa tunnetilaa vain. Ap

Vierailija
4/5 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
5/5 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapset muka olis immuuneja huonoille päiville? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme