Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä vaikuttaa tällainen asu?

Vierailija
08.03.2024 |

Ensin alkuun linkki mekkoon mikä mulla on mustana. 

https://www.ellos.fi/ellos-collection/kietaisumekko-thea/7019005-01

Jalkaan mustat stay upit ja nämä korkkarit mustana. 

https://www.ellos.fi/tamaris/avokas/1741258-01

Sitten mietin jos alle laittaisin punaiset rintaliivit ja alushousut. Löytyy myös punainen sukkanauha. Voi kun osaisi laittaa hiuksensa nätisti seksikkäälle nutturalle. Sellaiselle mistä valuu kiharaisia hiussuortuvia. Ei mikään tiukkisnuttura siis. Joku tämän tyyppinen mikä tuossa ekassa kuvassa. Mun hiukset vain on liukkaat eikä noin paksut, joten ei kyllä mun taidoilla tuollainen onnistu. 

https://www.terve.fi/artikkelit/nelja-nopeaa-arkikampausideaa

Sitten kevyt meikki. Ajattelin jos yllättäisi vakkaripanon näin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja olen kokoa 42 eli runsasmuotoinen.

Ap

Vierailija
2/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kommentteja?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poishan ne vaatteet kuitenkin riisutaan!

Vierailija
4/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oiskohan miehen kirjoittama feikki!

Vierailija
5/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

HUOH!!!!! Siis mikä hvetti teitä joitakin vaivaa??? Miksi vatussa kaikkea pitää epäillä trollikat?!! Onko teillä joku aivovamma vai???

Ihan olen kuule 44v nainen jolla on seksisuhde vanhemman miehen kanssa. Olen kokoa 42 eli kyllä muotoja löytyy. Kestä se.

Ap

Vierailija
6/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

HUOH!!!!! Siis mikä hvetti teitä joitakin vaivaa??? Miksi vatussa kaikkea pitää epäillä trollikat?!! Onko teillä joku aivovamma vai???

Ihan olen kuule 44v nainen jolla on seksisuhde vanhemman miehen kanssa. Olen kokoa 42 eli kyllä muotoja löytyy. Kestä se.

Ap

Ottaakaa se nyt koville!! 

Vierailija
7/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukavaltahan tuo kuulostaa.

Vierailija
8/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin reilusti korkeammista koroista, mutta kokonaisuutena vaikuttaa silti oikein hyvältä.

Vierailija
9/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yllätän, laitan pvc/latex-kuteet ylle. Ja kunnolla meikkiä ja peruukin jotain ihan muuta tyyliä kuin omat hiukset väriä myöten. Cosplay-asut väräyttävät miehen viisaria oikein kunnolla. Tuokin saattaa toimia, mutta itse pyrin olemaan sitten kunnolla yllättämässä. Tuossa kokonaisuudessa korot ovat liian lyhyet ja kevyt meikki ei välttämättä toimi.

Vierailija
10/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo korkkarit on aika tätimäiset. Jos seksikkyyttä tavoittelee, niin korkeampaa korkoa.

Vierailija
11/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä välitä tuollaisista kommenteista. Hyvältähän tuo kokonaisuus näyttää. Eikä ole tätimäiset, vaan sopivan tyylikkäät!

Vierailija
12/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ap se joka ei saa orgasmia tän vakipanon kanssa?

Vierailija
13/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä välitä tuollaisista kommenteista. Hyvältähän tuo kokonaisuus näyttää. Eikä ole tätimäiset, vaan sopivan tyylikkäät!

Jos puhutaan vakkaripanon yllättämisestä asulla, oletan että tarkoitus on olla seksikäs. Nuo korkkarit eivät sitä ole, vaan näyttävät lähinnä sellaisilta, joita joku iäkkäämpi sukulainen voisi käyttää juhlakenkinä.

Esimerkkinä seksikkäistä heitän vaikka nämä. Kunnon korko ja nilkkaremmi vaan lisää kiihottavuutta

https://www.zalando.fi/only-shoes-onlchloe-avokkaat-black-os411b008-q11…

Vierailija
14/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo korkkarit on aika tätimäiset. Jos seksikkyyttä tavoittelee, niin korkeampaa korkoa.

No ei todellakaan ole tätimäiset. Ei mitkään tätimäiset tädit käytä tuollaisia kenkiä vaan matalakantaisia tanttakenkiä. Enkä todellakaan hommaa tuosta korkeampia korkkareita. Noissa on 8cm korko, että ei ne nyt ihan matalat ole.

Ap

Vierailija
15/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämukavaltahan tuo kuulostaa.

Ai miten niin?

Ap

Vierailija
16/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyvää myhäilyä. Ehkä jokin somiste passaisi tuohon tummaan yleisilmeeseen?

Vierailija
17/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan vakkaripanon yllättämisestä asulla, oletan että tarkoitus on olla seksikäs. Nuo korkkarit eivät sitä ole, vaan näyttävät lähinnä sellaisilta, joita joku iäkkäämpi sukulainen voisi käyttää juhlakenkinä.

Esimerkkinä seksikkäistä heitän vaikka nämä. Kunnon korko ja nilkkaremmi vaan lisää kiihottavuutta

Mä päätän kengät itse, et sä. Tuollaiset kapeakärkiset kengät ei edes sovi mun jalalle. Pitäisi olla kapeampi jalka. 

Nuo mun linkittämät kengät ei todellakaan ole sellaiset mitä iäkkäämpi sukulainen käyttää juhlakenkinä. Niissä on 8cm korko eikä iäkkäämmät naiset tuollaisia käytä vaan selkeästi matalakorkoisempia kenkiä.

Ap

Vierailija
18/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyvää myhäilyä. Ehkä jokin somiste passaisi tuohon tummaan yleisilmeeseen?

Ehdotuksia?

Ap

Vierailija
19/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika halvat nussimiseen nuo!!

Vierailija
20/37 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä ap se joka ei saa orgasmia tän vakipanon kanssa?

Tiedän ketä tarkoitat, mutta en ole hän. Sitä kyllä ihmettelen, että miten kenenkään orgasmi tai sen saamattomuus tuohon asuun liittyy? Eiköhän Suomessa ja tällä palstalla ole useita naisia joilla on vakkaripano, vakipano, seksisuhde tai mitä lie. 

Ap