Kyllä joillain viiraa päässä!!! Huutonetissä nähtyä..
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=45275336
Mahtaa olla myyjä mielissään =)
Kommentit (23)
Nuo hennesin vaatteet on varmaan uutena maksanut 15e yhteensä ja nyt ovat pesunukkaiset..ja yli 40e huudettu=/
Eli yhteensä 24,80... Siis uutena, käyttämättmänä jne =)
Olenko jotenkin ääliö kun en tajua tätä?
Mutta että kaksinkertainen (ellei ylikin) hinta uuteen verrattuna????
Aika kahjoo!
Vai voiko sen jättää tyhjäksi, niin että automaatti korottaa ties minne asti??
Retrohuudoista linkkiä, kiitos!
Ja sitten tietty asuvat jossain H&M:n ulottumattomissa että siksi pakko huutaa tuolta tuohon hintaan.
Heh, tarjoaakohan myyjä postikulut..... =D
Mutta kyllä tuo menee jo pakkomielteen puolelle.
Mietin myös että mahtaakohan myyjä tarjota postikulut, vai lisääkö ne vielä pokkana huutosumman päälle =)
Itseäni lähes hävettäisi myydä tuohon hintaan, mutta itseppähän ovat huutaneet.
REPS, KOPS!!!
Kertokaa mikä tuote on kyseessä kun ei aukea tuo ap:n linkki.
Vierailija:
Kertokaa mikä tuote on kyseessä kun ei aukea tuo ap:n linkki.
Aukeaa se, kun otat välit pois.
Kyseessä siis H&M:n Minnie-collegehousut ja trikoopaita tytölle koossa 86cm.
ja toinen on ostanut 68cm vaatteitakin, joten taitaa ostaa varastoon tuon setin, joka tekee huudosta vielä hullumpaa.
Molemmilla on 4kk nuoremmat vauvat kun mulla, enkä ole vielä edes vilkuillut tuon kokoisia vaatteita.
Ihan kivan hinnan on myyjä saamassa ja vielä noin rumista vaatteista...
Täältähän voi saada vaikka uusia huutajia tuotteilleen kun oikein linkitetäänkin valmiiksi.
mutta silti kauhistelen moisia huutoja!
Ei sitten tullut mieleen paria juttua:
A) Kaikki eivät asu Henkan ja Maukan lähettyvillä! Esim. nyt meidän kaupungissa on Henkka ja Maukka, joka avattiin muistaakseni joulukuussa. Ennen sitä piti lähteä yli 50 kilsan päähän, jos halusi asioida kyseisessä liikkeessä.
B) Kaikkia tuotteita ei löydy postimyynnistä tai ne ovat loppuunmyytyjä.
Mutta kyseisessä kohteesta ollaan huudettu tuplasti enemmän kuin vastaava uusi tuote, sitä tässä ollaan päivitelty.
Toki jokainen maksaa lapsensa vaatteista mitä haluaa, ei se minulta ole pois.
Lastenvaatteisiin voi hurahtaa (kuten minä) mutta kyllä joku järki on pidettävä.
En edes ymmärrä miten jotkut maksaa joistain MERKKIvaatteista niin levottomia summia (esim. burberry).
Lapseni kulkevat kivoissa vaatteissa, joista valtaosa on ostettu huutonetistä KOHTUU hintaan.
Kaikki varmaan tietää H&M:n ketjuna.
Kaikki myös varmaan tietävät että myy edullisesti vaatteita.
Ja nämä " kokeneet" huutajat ovat varmasti ennekin huutaneet ks. firman tuotteita, ja näin ollen tietävät hintatason. Elleivät sitten luule että edelliset vaatteet ovat olleet HUIPPULÖYTÖJÄ superhalvalla.
Taitaa itse huutaja olla linjoilla ja vähän hävetä huutoaan..
älä välitä, eihän se meille kuulu mihin rahasi laitat.
mitä ihmettä se teille kuuluu? En ole kumpikaan äiti, mutta minun mielestä menette nyt liian pitkälle! Ja vielä ihmetellään minkä ikäisiä lapsia ym. Hei haloo!
Ja vielä sellainen jota ei enää saa kaupasta?
Ei muuten ymmärrä, ei.