Mitä laitat leivän päälle levitteeksi? Margariinia, voi-margariiniseosta (oivariini tms), hummusta, tuorejuustoa vai jotain muuta?
Mitä levitettä laitat leivän päälle? Vai laitatko ollenkaan vai täytteet suoraan leivän päälle?
vai syötkö leivän kuiviltaan?
Kommentit (113)
Tykkään tehdä erilaisia paputahnoja ja niitä laitan sitten leivänpäälle. Erilaisia variaatioita on tullut kehiteltyä jo vaikka millaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tehdä erilaisia paputahnoja ja niitä laitan sitten leivänpäälle. Erilaisia variaatioita on tullut kehiteltyä jo vaikka millaisia.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Voita, sulatejuustoa, mössättyä avokadoa sitruunalla, mustapippurilla ja suolalla maustettuna, hummusta tai baba ghanoushia pitaleivälle, joskus hilloja ja marmeladeja paahtoleivälle.
Hummus tai juusto on hyviä sellaisenaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alentaja-margariinia. Kotimaista ja hyväksi kolesterolille. Maussakaan ei ole vikaa.
Rypsiöljy (43 %), vesi, kasvisteroliesteri (kasvisterolia 7,5 %), kasvirasvat (SG-palmu** ja kookos vaihtelevina osuuksina), suola (0,9 %), emulgointiaineet (E471 kasvirasvasta, auringonkukkalesitiini), aromit, A- ja D2-vitamiini, väri (beta-karoteeni)
Kuulostaapa maukkaalta ja terveelliseltä...
En tiedä kuulostamisesta, mutta maku on ok. Kolesterolivikaa ollut itsellä.
Ja tollasella sonnallako sen kolesterolivian luulet korjaavasi :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alentaja-margariinia. Kotimaista ja hyväksi kolesterolille. Maussakaan ei ole vikaa.
Rypsiöljy (43 %), vesi, kasvisteroliesteri (kasvisterolia 7,5 %), kasvirasvat (SG-palmu** ja kookos vaihtelevina osuuksina), suola (0,9 %), emulgointiaineet (E471 kasvirasvasta, auringonkukkalesitiini), aromit, A- ja D2-vitamiini, väri (beta-karoteeni)
Kuulostaapa maukkaalta ja terveelliseltä...
En tiedä kuulostamisesta, mutta maku on ok. Kolesterolivikaa ollut itsellä.
Ja on jatkossakin, kun vedät kovetettua palmu- ja kookosrasvaa naamaan.
Ranskalaista president voita, sitä missä on merisuolaa joukossa.
Olen dieetillä ja olen nyt opetellut syömään leipää ilman rasvaa, täytteet vaan suoraan päälle. Voilla/margariinilla tulee niin helposti lisää turhia kaloreita ja itseään on levitteen määrässä helppo huijata. Otan päivän rasvat mieluummin terveellisimmistä pähkinöistä yms.
Majoneesia tai maapähkinävoita ja tuoreita kasviksia.
Kantarellin makuinen tuorejuusto on suosikkini. Toinen on pippurinen tuorejuusto. Hyvää ja vähemmän rasvaa kuin voiperäisissä levitteissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen dieetillä ja olen nyt opetellut syömään leipää ilman rasvaa, täytteet vaan suoraan päälle. Voilla/margariinilla tulee niin helposti lisää turhia kaloreita ja itseään on levitteen määrässä helppo huijata. Otan päivän rasvat mieluummin terveellisimmistä pähkinöistä yms.
Jätä mieluummin se leipä pois.
Alahuulen, koska syön leipäni ylösalaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä mieluummin se leipä pois.
Näin juuri. Voi kannattaa syödä, mutta leipä on turhaa laihduttajalle.
Vähälaktoosista margariinia, jossa on kuitenkin voin makua reiilusti. 1.05€/ 400gr. Tai rasvaista juustoa ja ehkä lisukkeita. lidlin halvin (mauton) margariini 0,28€/400gr ja 60% rasvaa!
Mä syön usein leivän kanssa suklaata. Herkullista on.
Vierailija kirjoitti:
Vähälaktoosista margariinia, jossa on kuitenkin voin makua reiilusti. 1.05€/ 400gr. Tai rasvaista juustoa ja ehkä lisukkeita. lidlin halvin (mauton) margariini 0,28€/400gr ja 60% rasvaa!
Mistähän se "voin maku" on siihen saatu :)
Laitan leivälle joko ylähuulen tai oliiviöljyä. Joskus, jos oikein himo iskee, niin voita.
Muistithan lukea köyttöohjeet sieltä pakkauksen pohjasta. On aika vahvaa ainetta.