Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah hah... Orpo on vain päättänyt että lakot on peruttu ja tehdään niin kuin hallitus sanoo

Vierailija
08.03.2024 |

Varsinaista "neuvottelukykyä"

Me tehdään nyt nämä lait ja voitte sitten jälkeen päin kitistä.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voivat olla niin pahansuopia, että kirjoittavat olevansa mielissään, kun vasemmistoa vitu ttaa. Minä en ainkaan ymmärrä tällaista ilkeyttä. Mitä hyötyä on saada joillekin paha mieli. 

I

Vierailija
22/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tällä tavalla me Suomea rakkennetaan...... läl läl.  Haukutaan minkä ehditään ihmisiä, jotka yrittävät ajaa toisten asioita. MItä hyötyä tästä on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noilla aaseilla kehtaa

Vierailija
24/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hel vet in demokratia? Onko se demokratiaa, jos hallitus ajaa vain jonkun kansanosan oikeuksia? Ennen vaaleja luvataan kaikkea, mutta sitten tehdään ihan jotain muuta. Sanotaan vain, että sori siitä.

Se on saman "demokratian" kannattaja, kuin Putin ;)

Vierailija
25/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu ay-liikkeeseen, mutta pidän sen toimintaa erittäin tärkeänä. 

Vierailija
26/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut voivat olla niin pahansuopia, että kirjoittavat olevansa mielissään, kun vasemmistoa vitu ttaa. Minä en ainkaan ymmärrä tällaista ilkeyttä. Mitä hyötyä on saada joillekin paha mieli. 

I

No haloo... Purra hymyilee sakset kädessä valokuvassa, kun leikkaa köyhiltä. Purra hymyilee kuvassa lihaveitsen muotoisen leikkuulaudan kanssa. Ei normaaliempatialla varustettu ihminen kykene moiseen.

Vierailija
27/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Orpo toivoo että lakot peruuntuvat" toivotaan, toivotaan toivotaaaaan.....

Vierailija
28/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä EK-mafia vielä taipuu saattepahan nähdä.

Vierailija
29/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on surkea pääministeri oikeasti.

En pitänyt Sipilästä erityisemmin henkilönä, mutta on pakko myöntää että Sipilällä oli kuitenkin johtamiskykyä huomattavasti enemmän mitä Orpolla.

Orpo on vain tosi passiivinen eikä edes yritä mitään..

Surkea.

Vierailija
30/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä EK-mafia vielä taipuu saattepahan nähdä.

Sen on pakko. Ja ne tietää sen itsekin.

Vierailija
31/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Purra ovat yhdessä vähän niin kuin Stalin, joka huutaa, että minä määrään, eikä minua ei saa lähestyä neuvottelujen merkeissä, koska minä määrään.

Vierailija
32/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Petteri on Päämies ja Äijä, joten kyllähän se Petteri päättää ja pulinat pois.

Totta. Orpo on nero, aikaansaava, mestarillinen, ylivoimainen, kaikkien alojen asiantuntija, ylipäälliköstä seuraava ylöspäin, meidän kaikkien suomalaisten todellinen suuri Johtaja ja aikamme elävä legenda.

Kyllä tästä hyvä vielä tulee.

Purrakko vai eikö purra, siinäpä on oikea kysymys. Leikkuulaudat olivat ihan harkitsematon ja viaton pieni pila, tavoitteena ei ollut mitenkään ärsyttää ja saada maksimaalinen vastareaktio. Eihän? Ja jos oli niin joku voisi kysyä miksi? Mutta kun kukaan ei kysy.

Vierailija
33/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaposki-petterin sanomiset nyt ei vakuuta yhtään ketään. Ei edes kokoomuslaisia. 

Vierailija
34/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pave Maijanen lauloi, "pidä kii päätöksistä, niistä voima itää".

Vierailija
35/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo ja Purra ovat yhdessä vähän niin kuin Stalin, joka huutaa, että minä määrään, eikä minua ei saa lähestyä neuvottelujen merkeissä, koska minä määrään.

Hyvän johtajan tärkein taito on puhumisen taito. Se opetettiin jo yliopistossa. Orpolta ja Purralta näkyy puuttuvan. Purra on kyllä äärimmäisen hyvä näyttelijä, pelaa psykopaattisen hirmuhallitsijan roolin hyvin. Päät poikki!

Purra Ihmemaasta

Vierailija
36/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ay-liike nyt yllättynyt? En ole tiennyt, että ay-mafia on aivan noin irti todellisuudesta, että kuvittelee omaavansa diktaattorin vallan. Suomessa lait säätää vaaleissa demokraattisesti valittu eduskunta.

Suomessa vaan tähän asti on työmarkkinaosapuolet sopineet keskenään työelämän säännöistä, eikä hallitukset ole niihin puuttuneet, eikä ole tarvinut puuttuakaan, paitsi tietysti Sipilän koijari perskokkare hallitus, joka yritti samaa, mitä Orpopoika nyt.

Ei se ole mitään demokratiaa, että yksi työmarkkinaosapuoli sanelee hallitusohjelman. Nyt siis kävi niin, että toinen työmarkkinaosapuoli saneli hallitukselle mitä se haluaa ja koska hallituksen nöyrät juoksupojat teki kuuliaisestikaiken sen mitä EK vaati, niin luonnollisestikaan EK ei enää suostukaan työntekijäpuolen kanssa neuvottelemaan. Mitäpä tässä duunaripuolella on enää muuta tehtävissä, kuin mennä lakkoon, kun sen kummemmin hallitus, kuin työnantajatkaan ei suostu neuvottelemaan.

Vierailija
37/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epätoivoiselta...

Vierailija
38/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma on siinä, että hallituksen ulosanti ja sosiaaliset taidot ovat olemattomat. 

Orpo meni neuvotteluun ja sanoi, että hallitus ei anna periksi. Miksi sitten meni ja miksi kutsui kokouksen koolle. 

Vierailija
39/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ei ymmärrä edes diplomatian alkeita. Rahkeet riittävät korkeintaan kansanedustajaksi. Nyt on liian isot saappaat.

Vierailija
40/78 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Petteri on Päämies ja Äijä, joten kyllähän se Petteri päättää ja pulinat pois.

Lapanen se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän