Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on joutunut toteamaan, että ei ole ollut ykkösvaihtoehto?

Vierailija
08.03.2024 |

Itse en ollut edes toinen vaihtoehto. Ensimmäinen oli miehen vaimo ja lasten äiti. Toiseksi paras vaihtoehto potki miehen pois asunnostaan ja mies tyytyi sitten minuun, kun ei ollut ketään muutakaan jonka luo silloin mennä. Olin kuitenkin tyhmän ihastunut mieheen ja ajattelin, että ehkä hän kuitenkin kiintyy minuun....  12 vuotta sitä taistelua jatkui ja mies ei kokoaikana edes muuttanut minun kanssani yhteen. Hankki aika nopeasti oman asunnon heti aluksi. Tässä vaiheessakin olisi pitänyt osata jo kohta lopettaa, koska mies oli kertonut, että muutti edellisten naistensa kanssa heti välittömästi saman katon alle. Kadun lopunikäni tätäajankohtaa elämässäni.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan ole kenellekkään se ykkösvaihtoehto vaan ihmiset haluavat aina se tasokkaimman kumppanin itselleen, kun sitä missiä tai lentäjälääkärimiestä ei voi saada niin sitten tyydytään siihen huonompaan vaihtoehtoon.

Kyllä minulle on ykkösvaihtoehto se tuntemani oikea ihminen, johon olen rakastunut. Ei mikään puolituntematon komistus, josta en tiedä muuta kuin naaman ja lompakon paksuuden. Ei sellaiseen voi muodostaa todellista tunnesidettä.

Niinpä, ne on nämä jotkut jotka ovat vaihtamassa heti jos joku paremman näköinen on tarjolla.

Vierailija
42/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydyin aikanaan kumppaniini, koska halusin oman perheen ja aika alkoi loppua. Suhde oli aika surkea ja ilman mitään intohimoa. 

SIsko teki saman ratkaisun. Otti tyyliin ensimäisen joka vaan halusi lapsia. Olikin vuoden päästä jo raskaana. Mutta onnellinen liitto ei ole ollut. Olen varma, että eroavat kun lapset lähtevät kotoa.

Tuollainen olisi ollut ihanaa, että en olisi lapsena altistunut seksuaaliselle väkivallalle, jota vanhempien parittelun kuuleminen ja näkeminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan toistemme ykköset. Yritettiin erotakin, kun ajateltiin että pitää kokea elämässä muitakin suhteita, mutta eihän siitä tullut mitään. Piti aika pian palata yhteen kun kukaan muu ei ollut yhtä hyvä.

Vierailija
44/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut mikään vaihtoehto niille, joista olen itse ollut kiinnostunut. Olen ollut ikäni yksin.

N40

Tiedän tunteen. Mä ihastun ainoastaan itseäni huomattavasti korkeampitasoisiin, ja yllätys yllätys ikisinkuksi jäin. 

Vierailija
45/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut mikään vaihtoehto niille, joista olen itse ollut kiinnostunut. Olen ollut ikäni yksin.

N40

Eli yliarvioit oman tasosi. Et ehkä ole ihan niin kaunis että sinulla riittää mahdollisuudet niihin tasokkaisiin miehiin? Mitäpä jos koittaisit kiinnostua tai tutustua niihin sinun omaa tasoasi vastaaviin miehiin? 

Miksi tässä yhteydessä jankutetaan aina oman tason yliarvioimisesta? Jotkut eivät saa niitä kumppaneita joita haluaisivat, ei se siitä muutu vaikka kuinka tuijottaisi omaa taikinanaamaa peilistä ja tajuaisi joka ikisen syyn miksei ole kelvannut. Ei omaa kiinnostusta voi pakottaa, eikä se ole omista luuloista tai itsetunnosta kiinni.

Niin. Ei aina ole kyse siitä että ihminen yliarvioisi tasonsa.

Kyllä minä ainakin tiedän ihan hyvin että oma tasoni on aivan surkea, mutta en minä silti kykene ihastumaan toiseen oman tasoiseeni, eli surkeaan. En pysty tietoisesti päättämään keneen koen vetoa ja keneen en. Koen vetoa vain itseäni korkeatasoisempiin, ja tiedän kyllä että tulen jäämään yksin.

Vierailija
46/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet todennäköisesti neiti numero 47. Miehet joutuvat tekemään valtavasti alotteita ja kestämään kymmeniä torjutuksi tulemisen hetkiä ennen kuin löytyy kumppani. Rakastan kovasti vaimoani, mutta huvitti kovasti esimerkiksi häissä, kun tuleva vaimoni hehkutti "sen oikean" löytymistä ja kohtaloa tms. Noh, en ollut koskaan mikään kovin suosittu opiskeluaikoina, ja yritin asiallisesti lähestyä kymmeniä eri naisia vuosien aikana. Onneksi vaimo löytyi, mutta jos ollaan ihan rehellisiä, se olisi voinut olla aika moni muukin niistä kymmenistä naisista, jotka antoivat minulle pakit. Maailma on hyvin eri näköinen nuorten aikuisten silmin. Vaimoni ehkä odottikin rauhassa sopivaa kumppania, mutta minulla oli valtava työ löytää joku joka oli kiinnostunut suhteesta. Siksi on vähän kohtuutonta olettaa, että olisit miehesi ainoa vaihtoehto. Näin ei ole koskaan. Olet todennäköisesti lähempänä sadatta kuin ensimmäistä vaihtoehtoa.

Vierailija
47/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet todennäköisesti neiti numero 47. Miehet joutuvat tekemään valtavasti alotteita ja kestämään kymmeniä torjutuksi tulemisen hetkiä ennen kuin löytyy kumppani. Rakastan kovasti vaimoani, mutta huvitti kovasti esimerkiksi häissä, kun tuleva vaimoni hehkutti "sen oikean" löytymistä ja kohtaloa tms. Noh, en ollut koskaan mikään kovin suosittu opiskeluaikoina, ja yritin asiallisesti lähestyä kymmeniä eri naisia vuosien aikana. Onneksi vaimo löytyi, mutta jos ollaan ihan rehellisiä, se olisi voinut olla aika moni muukin niistä kymmenistä naisista, jotka antoivat minulle pakit. Maailma on hyvin eri näköinen nuorten aikuisten silmin. Vaimoni ehkä odottikin rauhassa sopivaa kumppania, mutta minulla oli valtava työ löytää joku joka oli kiinnostunut suhteesta. Siksi on vähän kohtuutonta olettaa, että olisit miehesi ainoa vaihtoehto. Näin ei ole koskaan. Olet todennäköisesti lähempänä sadatta kuin ensimmäistä vaihtoehtoa.

Samat kokemukset itselläni. Olen nykyään sinkku, mutta vietin ikävuodet 30-40 avioliitossa, ja silloinen vaimoni ei todellakaan ollut ensimmäinen, toinen, tai edes viidestoista vaihtoehtoni. Hän oli vaan se, jonka kykenin saamaan. Ne aiemmat antoi pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan