Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden miesystävän kyvyt

Vierailija
08.03.2024 |

Olen vähän yllättynyt ja jopa huolissani. Edellinen mieheni jasoi vuorokaudessa suhteen alkuaikoina harrastaa seksiä 5-6 keraa vuorokaudessa. Olen hyvin hämmentynyt uudesta miehestä. Olemme seurustelleet vasta muutamia viikkoja, mutta miehellä vaikeuksia harrastaa seksiä useampia kertoja päivässä.

Edellinen mies kykeni uusintaan parhaimmillaan ihan muutamassa minuutissa, uusi ei edes tuntien päästä. Jos seksiä on päivällä, niin mies ei välttämättä kyken uudestaan illalla.

Tämä herättää ajatuksia, olenko alkanut seurustella potentiaalisen tulevan impotentin kanssa? Kuvittelisi uudessa suhteessa miehen haluavan seksiä jatkuvasti. Kyseessä kuitenkin varsin nuori mies, 32-vuotta. Toki edellinen oli 3 vuotta nuorempi, mutta ei kai tuo vaikuta niin paljon.

Pitäisikö asiasta huolestua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erosit hyvästä panijasta?

Vierailija
2/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo huono merkki jos olet itse aktiivinen. Tahti ei ainakaan tuosta tule lisääntymään. uutuuden viehätys pois niin toi mies ei halua kuin kerran viikkoon. Kannattaa keskustella avoimesti ja kysyä hänen sex draivistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta täytyisi kyllä auttaa vaikka yhdessä tuumin. 

Eiköhän me saada pikkubussillinen apumiehiä kasaan sinua kiksauttamaan. 

- Hyvää Naistenpäivää ap:lle!

ps, millainen vulva meitä odottaa?

Vierailija
4/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa vaiheessa suhdetta on seksiä max pari kertaa päivässä, niin tulee olemaan ongelmia...

Vierailija
5/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap:n edellinen suhde kaatui?

Saattaa olla ongelma jo sen aikainen. Todennäköisesti. 

Vierailija
6/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mikään kani!! Nussitte vähemmän tai sitten vaan runkkailet enimmät halut pois!

Vierailija
7/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole mikään kani!! Nussitte vähemmän tai sitten vaan runkkailet enimmät halut pois!

Tai sit vaan hommaa miehen joka pystyy tyydyttää hänet.

Vierailija
8/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoitko miestä lennossa vai oliko edelliset kokemukset 10 vuoden takaa?

Vierailija
9/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana. Aivan ihana.

Suutelee. Hyväilee. Viekottelee. Höpöttää korvaan. Nuoleskelee ja pureskelee.

Ennen sisääntuloa on ensin pari tuntia oltu ja haluttu. 

Sitten ei olekaan niin välii, jos pruiskahtaa reisillekin joskus.

Kaikkea koklaillaan.

Tunne..... tärkein.

Vierailija
10/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä pane naista kuin max kerran päivässä. Näin oli silloin kun olin 20v, silloin kun olin 30v, ja edelleen sama juttu nyt kun olen 40v. 

Vierailija
11/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44-vuotias mies ja aivan varmasti jaksaisin useammin kuin kerran päivään. Kaksi kertaa peräkkäin (alle 15 min) voisi olla haastavaa, nyt kun lähes aina otetaan vain yksi erä vaimon kanssa. Mutta muuten kyllä vaikka joka päivä ja useamminkin, jos tiedän että on välipäiviä ilman seksiä niin usein runkkailen itse sitten. 

Vierailija
12/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaan hiukan rupsahtanut. Siitä tuo panemistahdin inflaatio johtuu.

Vierailija
13/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehen kyvyt on ihan normaalit. 5 kertaa päivässä koko ajan on todella poikkeuksellista. Itsellä on nyt 50-vuotiaana samat kyvyt ja halut kuin 30-vuotiaana, kun taas vaimolla paljon alentunut. Pidemmän päälle siis tuskin huononee tuosta. En itse jaksa kuin kerran päivässä ja välillä huilipäiviä.

Vierailija
14/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun tavattiin vain vkl niin helposti se 2-krt illassa ja 4 krt parissa päivässä.  Kun muutettiin yhteen niin  4-5 krt viikossa ja nyt yli 60v menee 1-2 krt viikko . 

Mielestäni aloitus on provo mutta en kiistä etteikö tuollaisia miehiä olisi olemassa . Miksi ap on vaihtanut  panomiehensä tämmöiseen lähemmäs normaaliin mieheen . 

Vierailija
15/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2 kertaa päivässä ei tee palomiestä. Normaali terve mies kykenee 4-5 kertaa vuorokaudessa, mikäli vastakumppani on riittävän kiihottava.

Vierailija
16/16 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuossa vaiheessa suhdetta on seksiä max pari kertaa päivässä, niin tulee olemaan ongelmia...

Mulla ei oo yhdessäkään suhteessa pantu monta kertaa päivässä. Viriili seksielämä kyllä on ollut muuten.