Onko tuossa linkin kuvassa
hiusmalli leikattu ohennussaksia tai jopa konetta käyttäen? Mun mielestä ei, ja kyseinen kampaaja omistaa kai jonkun sellaisen välineen, joka turkulaisille kampaajille on tuntematon! Mun lyhyisiin hiuksiin jyrsitään ohennussaksilla ns. tyyli. Hiusten latvat ovat pörhön EPÄSIISTIT! Hiukset eivät asetu mihinkään nättiin malliin, otsahiukset kampaisin sivulle... vaan kun ne on leikattu mitään miettimättä, ne putoavat tasan alas tympeänä massana. Päälliosa hiuksista tasapitkä palkki, alapuolelka sivuhiukset jyrsitty ohentaen tyyliin ihan sama.
https://www.instagram.com/p/C4Nmv__Nv3e/?igsh=cHZya243cGRxaHVk
Eikö turkulainen kampaaja osaa leikata saksilla?
Ja juu, niin monet kerrat on kyllä yritetty selittää... Mut ei mene perille. Kuvaakin näytetty että tähän tyyliin jos sais. Kuva ei ole tuo joka tähän linkitetty. Yks kampaaja tunnisti kuvan olevan jonkun peruukkiliikkeen mainoksesta ja NAURESKELI asiaa kollegoilleen. No, olkoon vaan peruukkimainos, mut hiuksista siinäkin peruukissa on kyse ja ne hiukset on leikattu huolellisesti kuosiinsa, mitä sekään turkulainen kampaaja ei itse osaa tehdä!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tuo on nimenomaan tehty ohennussaksilla. Mutta hiuslaatu peruukissa on jotain ihan muuta kuin suomalainen hiirenhäntä, joten lopputuloskin on erinäköinen.
Ohennussakset rikkovat pinnan. Tuossa on leikattu saksilla. Ohennusta toki käytetty. Mutra ei vedetty raa'asti vaon ohentajjilla yhteen tasoon.
Mun hiuslaatuun ei veitsellä nyrhitty käy,.vetsellä nyrhiminen ihan sama kuin kaikkinensa ohentajilla vetäen. Ja otsaosa, kas kummaa kun ei asetu jos leikattu niin kuin tällä hetkellä on.
Ja vaikka on siis mallikuvaa näytetty, ei synny mitään sinne päinkään.
Minun mielestä tuo on nimenomaan tehty ohennussaksilla. Mutta hiuslaatu peruukissa on jotain ihan muuta kuin suomalainen hiirenhäntä, joten lopputuloskin on erinäköinen.