Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä turhamaista vielä keski-ikäisenä huolehtia ulkonäöstään?

Vierailija
08.03.2024 |

Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että neljänkympin jälkeen ajaudutaan sinne toppahousut, kuomasaappaat ja ei-kosmetiikkaa -linjalle. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietäis, mitä tämä huolehtiminen pitää sisällään? 

Vierailija
22/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ulkoisesta olemuksestaan huolehtiminen ole missään iässä turhamaista?

Miksi pitäisi pukeutua säkkiin ja heittää tuhkaa päälleen kun on saavuttanut jonkin tietyn iän?

Minä olen 69, ja huolehdin itsestäni koska se tuo hyvän mielen ja se on kohteliasta ympäristöä kohtaan.

On ainakin itselläni hyvä ja mukavampi olla kun on puhtaat kauniit itselleni sopivat vaatteet, hiukset hoidettu ja huoliteltu olemus. En viihtyisi missä rönttäkuteissa hällä väliä tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissiin meikeillä läträämistä ja uusien vaatteiden ostelua kerran kuukausi. Vähän seerumia kasvoihin. Ainiin ja kampaaja. 

Vierailija
24/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljäkymppiä on ikä, jolloin tajuaa, että voi ihan aidosti tehdä kuten haluaa. Mä palasin laittautumisen pariin siinä kohtaa oltuani monta vuotta luomu. Välillä ei vaan huvita, nyt taas huvittaa.

Miksei nuorena vois tehdä ihan mitä haluaa? Minä ainakin voin :) taitaa tuo olla omassa päässäsi. 

Tottakai nuorenakin voi tehdä mitä haluaa. Iän karttuessa kuitenkin yleensä näkee asiat laajemmin. Sitten sen vapaudenkin (tehdä mitä haluaa) tajuaa eri tavalla.

Vierailija
25/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljäkymppiä on ikä, jolloin tajuaa, että voi ihan aidosti tehdä kuten haluaa. Mä palasin laittautumisen pariin siinä kohtaa oltuani monta vuotta luomu. Välillä ei vaan huvita, nyt taas huvittaa.

Miksei nuorena vois tehdä ihan mitä haluaa? Minä ainakin voin :) taitaa tuo olla omassa päässäsi. 

Tottakai nuorenakin voi tehdä mitä haluaa. Iän karttuessa kuitenkin yleensä näkee asiat laajemmin. Sitten sen vapaudenkin (tehdä mitä haluaa) tajuaa eri tavalla.

Mutta jos tuon tajuaa jo nuorena voi aina olla vapaa. Mitään paineita ei oikeastaan ole, vaan ne on vain kehitettyjä. 

Vierailija
26/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat huolehtia ulkonäöstäsi keskimääräisesti enemmän suhteessa mainitsemasi ikäluokan edustajiin, niin tee niin! Mielestäni ylipäänsä miltei poikkeuksetta oman tahdon seuraaminen ei ole koskaan turhamaista, kun ei vaan tyystin unohda maalaisjärkeä.

Vierailija
27/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissiin meikeillä läträämistä ja uusien vaatteiden ostelua kerran kuukausi. Vähän seerumia kasvoihin. Ainiin ja kampaaja. 

Se on totta, että eri ihmiset ymmärtää tämän asian eri tavalla. Itse en yhdistä shoppailua asiaan. Nättejä hyviä vaatteita voi pitää vuodesta toiseen. Meikilläkään ei tarvitse läträtä. Vähän ripsaria ja hymy huuleen riittää esim mulle ihan hyvin.

Vierailija
28/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, olen aina tehnyt mitä mä haluan.

53v.

Vierailija
29/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisenä kuuluukin tehdä triplasti enemmän ulkonäkönsä eteen.

Ei kuulu. Teen samaa mitä tein nuorena.

Vierailija
30/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tuon tajuaa jo nuorena voi aina olla vapaa. Mitään paineita ei oikeastaan ole, vaan ne on vain kehitettyjä. 

Näin on. Olen samaa mieltä.

Vierailija
31/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vaivautua. Hyvä et jotain saa päälleen, mieluusti samat kuin eilenkin. Toppahousut ja toppatakki, pipo ja kaulaliina, neule. Hiukset viispiikkisellä selväks. Valmis.

Vierailija
32/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina meikannut itseäni kevyesti, koska se sopii minulle. Nyt olen ollut ilman meikkiä useita vuosia. Pidän kasvoistani ilman meikkiä, miehet ovat aina kauniiksi kehuneet ja jopa naiset, että en kai sitten tarvitse meikkiä. Rahaakin on säästynyt todella paljon, kun jäänyt meikit ostamatta. Olen keskittynyt ihonhoitoon, mutta ihon terveys tulee kyllä siitä että syö terveellisesti ja liikkuu. 

Nainen 54

Vierailija
33/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ulkonäöstä huolehtiminen, niin voin vastata. 

On siistit hiukset. Ihotyypin mukaiset ihonhoitoaineet: puhdistusaine, kasvovesi, kasvovoide, silmänympärysvoide, kuorinta-aine ja kasvonaamio. On puhtaat ja siistit vaatteet.

Vierailija
34/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole....esimerkkejä hyvännäköisistä, itsestään huolehtivista naisista mm. Marion Rung, Eini...kannattaa pitää itsestään huolta, liikkua, meikata, huoltaa ihoa, hiuksia...heti fressimpi ilme

Vierailija
35/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin, että se olisi jo kovin huolestuttavaa, jos nuorena jo tajuaisi kaiken. Se, että kehittyy läpi elämänsä, ja oivaltaa asioita aina syvemmin, tekee elämästä aina vaan tyydyttävämpää. Kyllä sen jossain vaiheessa ymmärtää.

Vierailija
36/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi jotenkin turhamaisempaa kuin nuorena? Itse panostan nyt 5-kymppisenä enemmän ulkonäkööni kuin 2-kymppisenä - kyllähän se tässä iässä alkaa jo käydä työstä saada itsensä edustuskuntoon, heh.

Vierailija
37/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan homssuisten, mt-ongelmaisten akkojen mielestä on. 

Vierailija
38/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa että täällä perustellaan jollain vApAudElLa sitä että ei välitä yhtään miltä näyttää ja myös paskat näyttää huomaavaisuudelle jota kauneus on.  

Vierailija
39/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Alzheimerin ensimmäiset oireet naisille iskevät, jää kaikki kaunistautuminen pois. 

Vierailija
40/42 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän huvittaa, että olisi muka joku ikä, jolloin ei enää saisi laittautua. Kiinnostus laittautumiseen voi muutenkin vaihdella elämäntilanteen mukaan, joskus kiinnostaa enemmän ja joskus vähemmän. Toki moni iän mukaan tulee itsevarmammeksi itsestään ja sitä kautta laittautumista ei enää pidetä niin pakollisena kuin nuorempana. Mutta kyllä se monen vanhuksenkin mielestä kivaa on. Mä itse käytän toppahousuja, vaelluskenkiä ja mukavia vaatteita, mutta myös meikkaan ja laittaudun.