Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoshoppaajien sivusto...

16.01.2007 |

Ihmettelen, kun joku kehui saaneensa kauheasti vastauksia ja linkkejä huuto.netiin... Itse laitoin ilmoituksen enkä ole yhtään mitään postia saanut....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin ilmoitukseen muutaman vastauksen saanut ja pari erittäin hyvää (=sellaista mitä hainkin).

Toki se on tuuristakin kiinni koska paikalle sattuu juuri se, jolla on tarjota juuri " minun hakemiani vaatteita" ...oikeassa koossa ja muuten mieluisia.

Mutta mainostamisen arvoinen sivusto todellakin, me sen sivuston teemme, joten jokainen joka jotain kaipaa/jostain olisi luopumassa niin sivustolla pyörähtämään :))

Itse ainakin tulen sivustoa käyttämään jatkossakin kun jotain kaipaan, tuohon perinteiseen osto-myynti-sivustoon olen ihan turhautunut.

Loistavaa että Liskolisbet jaksoi tuon sivuston perustaa! Toki vie aikansa ennenkuin porukka löytää tuonne.

Vierailija
2/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minäkään saanut, mutta johtuu ehkä ilmoituksestani. Olen tosi nipo vaatteiden suhteen, joten harvoin löydän tarpeeksi siistiä käytettyä vaatetta meille. Mutta onneksi Lindex nostaa tänään aleprosentteja! Ehkäpä löytyy jotain meillekin. Tosin petyin heidän tarjontaansa sekä pienten että isompien lasten vaatevalikoimassa. Täytyy suunnata nokka kohti pääkaupunkiseutua. Varsinkin tuolle pienimmälle on vaikea löytää käytettyä, joten vaikka olen hoitovapaalla vielä, niin ostan lähes kaiken meille uutena (poika 92 cm).

Rose:

Ihmettelen, kun joku kehui saaneensa kauheasti vastauksia ja linkkejä huuto.netiin... Itse laitoin ilmoituksen enkä ole yhtään mitään postia saanut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla