Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kateellisia jonkun ulkonäöstä?

Vierailija
07.03.2024 |

Esim. Hyvästä kropasta tai tuuheista hiuksista?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen naisille, sillä olen huomannut että moni niistä naisista, jotka on treenanneet kropan pinkeeksi, ja joilla on hiuksissa pidennyksen jne, niin heidän käytös on ollut minua kohtaan kylmän viileä. Käytös on ollut ö- mapin tasoista. 

Vierailija
22/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen kaikille kauniille naisille, joita nykyinen mieheni toljottaa suu auki, kun olen vieressä. Ja olen kateellinen liian kauniille kaverilleni, joka vei aina kaiken huomion baarissa ja jäin seinaruusuksi.

Miksi siedät tuollaista miestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus on mielentila, joka merkitsee toisen paremmuuden, menestyksen tai muun sellaisen aiheuttamaa vihan, alemmuuden, mitättömyyden, huonommuuden, kykenemättömyyden, syyllisyyden tai harminsekaisen pahansuopeuden tunnetta.[1] Nykysuomen sanakirjan mukaan kateus liittyy ihmiseen, joka ei suo toiselle hyvää ja haluaa itselleen hyvän, joka toisella on.[2] Se ei vaadi uhriltaan välttämättä mitään erityistä.

Kateutta esiintyy yksilöiden, ryhmien, yhteisöjen ja jopa kansojen välillä. Yksilöiden väliseen kateuteen liittyvät kohteet, joita toisella koetaan olevan enemmän tai paremmin kuin itsellä.[3] Kateellinen vertaa itseään ja havaitsee huonommuutta, joka häiritsee hänen omaa sosiaalista elämäänsä.[1]

Kateus on epämiellyttäviin ajatuksiin liittyvää oloa, joka voi ilmetä inhona, panetteluna ja vastoinkäymisistä iloitsemisena. Kateellinen ihminen ahdistuu muiden menestyksestä ja saattaa vaipua itsesääliin. Kateellinen kadehtii,

Luettelit juuri aika monen Suomalaisen mielenmaiseman, valitettavasti.

Vierailija
24/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen naisille, sillä olen huomannut että moni niistä naisista, jotka on treenanneet kropan pinkeeksi, ja joilla on hiuksissa pidennyksen jne, niin heidän käytös on ollut minua kohtaan kylmän viileä. Käytös on ollut ö- mapin tasoista. 

Kuvailemasi naiset eivät ole kauniita, kauneus on aivan jotain muuta.

Vierailija
25/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan,tiedän kuka olen miltä näytän , en sille mitään voi.Mutta mulla kuitenkin on valtteja ja tiedän että naiset tykkää niistä, enkä tarkoita sitä??

Vierailija
26/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehtivat sinua. Siksi kylmän viileä käytös sinua kohtaan. 

Vierailija
27/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen kaikille kauniille naisille, joita nykyinen mieheni toljottaa suu auki, kun olen vieressä. Ja olen kateellinen liian kauniille kaverilleni, joka vei aina kaiken huomion baarissa ja jäin seinaruusuksi.

Kannattaisi laittaa aika ja energia oman ulkonäön kunnostamiseen ja toisena itsenä arvostamiseen, kauneus on myös henkistä hyvinvointia.

Vierailija
28/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen ollut tyytyväinen omaan ulkonäkööni, eikä itsetunto  ole koskaan ollut huono. Mutta voin ihailla kaunista ihmistä tai katsoa vähän pidempään. 

Vierailija
29/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin myöntää olleeni kateellinen minua paremman näköisille. Olen myös joskus meinannut menettää malttini kun joku on taas halunnut olla muka vitsikäs ja huomauttaa pituudestani tai paremmin sen puutteesta. - Ei ole erityisen mieltä ylentävää saada kuulla olevansa puutarhatontun mittainen

On myös tylsää kun osa kokee, että pituuteni kertosin myös, että olen henksiesti keskenkasvuisen lapsen tasolla. Tai kuinka jokunen on saattanut v...la, että mahtaa ottaa itsetunnolle kun kaikki naiset haluavat heitä pidemmän kumppanin,,,.

Mutta joo mitäpä sitä kadehtimaan enempää, Siinähän sitä kaikki aika menisikin kun aina joku jolla menee paremmin tai joka tai jolla on aina mitä ikinä toisin kuin minulla. varmasti myös jolilain heikomminkin. Eikä uhriutumien ja itsestä marttyyrin tekeminen lisänne arvostusta. Parempi keskittyä niihin asioihin, joille voi jotain ja jättää vähemmälle huomiolle ne, joille ei voi mitään. ellei sitten kokonaan onnistu sivuuttamaan ja ohittamaan niitä. 

Vierailija
30/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä itsetunto joten en ole kateellinen. 

Vierailija
31/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella kaunis kaveri joka on vielä mukavakin kaikille. En jaksa usein olla hänen kanssaan juuri siksi, että olen vain kateellinen kaikesta.

Voithan itsekin ryhtyä mukavaksi kateellisuuden sijaan ja panostaa ulkonäköösi.

Siinä on vaan se ongelma, että kukaan ei muutu kauniiksi vain panostamalla ulkonäköönsä. Sitä joko on tai ei.

Aivan varmasti ulkonäöstään huolta pitävä on paremman näköinen kuin sellainen joka antaa itsensä rupsahtaa.

Mutta se ei siltikään tee rumasta kaunista.

Vierailija
32/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alati.

Vierailija
33/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on silloin vääränlainen mies, jos noin toljottaa. Ei se niiden naisten vika ole, ellei nyt joku ihan suoraan flirttaile miehellesi tietäen, että sinä olet hänen kumppaninsa. Mukavat miehet on ystävällisiä puolisolleen, eikä toimi tuolla tavalla.

Vierailija
34/41 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin katsellessani jotakuta hyvin kaunista ihmistä, mutta en kadehdi, voin vain ajatella, että olisinpa itsekin hieman kauniinpi. Kateus ei kannata, se katkeroittaa.

Vierailija
35/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkäikäisille tämä kysymys on esitetty ja minkä ikäisiä ovat vastaajat, mutta oletan että vielä melko keskenkasvuisia.  

Kateellinen jonkun ulkonäöstä olen ollut murrosiässä, silloin kun vielä on epävarma itsestään ja hakee omaa itseään. Se aika on jo kaukana takana. 

Vierailija
36/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkäikäisille tämä kysymys on esitetty ja minkä ikäisiä ovat vastaajat, mutta oletan että vielä melko keskenkasvuisia.  

Kateellinen jonkun ulkonäöstä olen ollut murrosiässä, silloin kun vielä on epävarma itsestään ja hakee omaa itseään. Se aika on jo kaukana takana. 

Olen 43.

Ap

Vierailija
37/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näyttää Ronn Mossilta.

Vierailija
38/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmää oo   

Vierailija
39/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mut älystä oon ja musikaalisuudesta

Vierailija
40/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On on, kukaan ei myönnä että on. 

Elämässä on niin paljon elämistä, ettei ehdi itseään muihin vertailla. Ja turhaahan se olisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme