Onko sinulla ollut lapsena unilelu?
Minkälainen se oli? Koska sen sait ja onko se sinulla vielä? :-)
Kommentit (3)
Ensin oli Pikku-Nalle, oranssi nalle jonka sain 2-vuotiaana ja joka oli unileluna 3-7-vuotiaana. 7-vuotiaana tein (älkää naurako! :) pöytäliinasta " Unimakkaran" , joka oli unileluna pitkälle teini-ikään. Myönnettäköön, Unimakkarassa oli jo vähän kieli poskessa -asennetta :D Parikymppisenä otin Pikku-Nallen jälleen unileluksi, ja se nukkui tyynyni vieressä vielä kymmenisen vuotta.
Kun sain oman lapsen, annoin Pikku-Nallen hänelle. Sen jälkeen on mies riittänyt unileluksi minulle ;)
Ketulla mustat housut ja raidallinen paita, on noin 30cm korkea. Sain sen kun olin 4,5 vuotias ja ristin sen naapurin pojan mukaan. Kettu kulki mukanani parin muun pehmolelun kanssa aika kauan kunnes sen päästin eläkkeelle ja mökkileluksi noin kymmenisen vuotta sitten. :)
Sain sen joskus 5-6 -vuotiaana, oli ollut isäni unileluna kun hän oli lapsi :) Ruskea, teddykarva kaljuksi kulunut, nenä puhki ja paikattu nahkapalasella, metallisilmät, aika ruma otus, mutta rakkain maailmassa minulle! Nyt on nenä taas puhki, aion korjauttaa ja antaa pojalle kun vähän tuosta kasvaa (niin hapero lelu jo, ettei parivuotiaan leikkejä kestä)...