Kenen pitäisi mennä lakkoon, että tukien leikkaus peruttaisiin?
Ihan olen työssäkäyvä ihminen, mutta matalapalkka-alalla ja yh-äiti. Asumistuen leikkaamisen jälkeen en tiedä millä pyhällä hengellä eletään. Toiseen työhön ei riitä voimat eikä aika.
Kommentit (17)
Mitä enemmän on lakkoja, sitä enemmän talous kärsii ja sitä enemmän joudutaan tekemään LISÄÄ tukien leikkauksia.
Todennäköisesti ei kenenkään. Kun asian vaikutukset alkavat näkyä, niin ymmärretään paremmin. Viimeistään kun hallituksen vaihtumisen aika.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään pitäisi mennä lakkoon. Tukien leikkaus iskee nyt niihin, jotka pyrkii tukea väärin käyttämään. Nyt isoissa omakotitaloissa asuvat muuttavat kohtuullisen kokoisiin asuntoihin. Nyt rikkaat eivät rikastu tukien varoissa olevista työttömistä.
Haloo. Ei kukaan isossa omakotitalossa asuva saa tukia.
Ei sitä peruta, leikkauksia tulee lisääkin. Ota toinen työ, jaa esim lehtiä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään pitäisi mennä lakkoon. Tukien leikkaus iskee nyt niihin, jotka pyrkii tukea väärin käyttämään. Nyt isoissa omakotitaloissa asuvat muuttavat kohtuullisen kokoisiin asuntoihin. Nyt rikkaat eivät rikastu tukien varoissa olevista työttömistä.
Kyllä saa asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ei kenenkään. Kun asian vaikutukset alkavat näkyä, niin ymmärretään paremmin. Viimeistään kun hallituksen vaihtumisen aika.
No kolmea vuotta ei lapsiperhe pärjää ilman ruokaa! Liian pitkä aika odotella.
Itse asiassa kukaan ei edes lakkoile tukien leikkaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa asumistukea.
Kuka isossa omakotitalossa asuva saa asumistukea?
Minullakaan ei riitä aika enää töihin. On kaikkea muuta kliffaa tässä. Täytynee alkaa notkua kelan pitkäripaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa asumistukea.
Kuka isossa omakotitalossa asuva saa asumistukea?
JKokainen ehdot täyttävä, googlaa toope.
Mitä enemmän lakkoja, sitä enemmän tarvitaan leikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kukaan ei edes lakkoile tukien leikkaamisen takia.
Tämä. Ne ei edes tiedä miksi lakkoilevat.
Vierailija kirjoitti:
Persujen, nehän tämän aiheutti.
Hehe, PS on puolue jonka olemassaolo itsessään on puhtaasti seuraus, ja sinä olet yksi syy siihen.
Purra on uudelleen syntynyt Adolf.ja te tulette tuntemaan mihin MINUN tunnin junat pysähtyy, jokaislle on varattu yksi matka.
-Orpo the Destroyer-
Ansiosidonnaista saakin leikata, eihän se ole niittenkään muuta kuin mennä töihin kuin kenen tahansa muun työttömän.
Lapsikorotusten poisto taas koskee niitä, jotka eivät voi tilanteelle mitään.
Minun puolesta jokaiselle työttömälle sama etuus, mutta jos on huoltaja-/hoivasuhde (vanhempi-lapsi, omaishoito) niin sitten joku korotus.
Kukaan ei ole tärkeämpi sen vuoksi, että on ollut töissä.