Muita, jotka eivät voi tajuta, että joku syö suklaamuroja?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lapset syö.
En ymmärrä, kuka syöttää lapsilleen sellaista sokerimoskaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lapset syö.
No se nyt vielä.puuttuisi, että joku ostaisi niitä lapsilleen! Ap
Mä syön niitä joskus. On lapsellekin ostettu.
Herkkuna menee joskus. Ei noita pitäisi joka päivä syöttää lapsille aamupalaksi.
Mä ostin niitä juuri herkuksi, suklaahippu-Weetabixejä. En muista milloin viimeks oon syöny, varmaan vuosia sitten. Jotain herkkua teki mieli ja valinta osui noihin.
En ymmärrä minkäänlaisten murojen syömistä, en ymmärtänyt edes lapsena.
Monet muutkin murot sisältää yhtälailla sokeria. Se, että makuna on kaakaojauhe, ei tee niistä sen pahempia.
Meillä ei ole muuten tarjolla mitään sokeria sisältävää arkisin, ei siis pullaa, keksejä, mehuja, limuja jne. Mutta aamuisin koululaiset on huonoja syömään, saattavat lähteä kouluun vain vesihörpyn juoneena (itse olen siis ollut jo 1,5h töissä ennenkuin lähtevät). Niin hyvä jos syövät edes desin suklaamuroja maitotilkalla, mieluummin kuin ei mitään. Sujuu opinnot vähän sujuvammin kun on edes jotain energiaa kehossa.
Ne kaksiväriset "Pupunpapanat" on meidän lasten suosikkileffaherkku. Eli napostelevat niitä omista pienistä kipoistaan kuivana - kyllä ne karkit ja sipsit voittaa.
En muutenkaan ymmärrä murojen syöntiä, en minkäänlaisten. Eihän niistä lähde nälkä ollenkaan!
En minäkään tajua, jos joku niitä säännöllisesti syö. Satunnaisesti ei eroa mistään muustakaan makeasta.
Et taida olla ihan suomenkielinen? Ihan tuo epämääräinen lauserakennelmasi paljasti.
Voi ostaa karkin sijaan ja popsia noin vaan.
Katsokaa tuoteselosteet ruoasta. Siinä kun alkaa ihmettelemään sokerin määrää tuotteessa kun tuotteessa, alkaa miettimään mitä siellä kaupassa oikein myydään, ja MIKSI kaikessa on sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Ne kaksiväriset "Pupunpapanat" on meidän lasten suosikkileffaherkku. Eli napostelevat niitä omista pienistä kipoistaan kuivana - kyllä ne karkit ja sipsit voittaa.
Itseasiassa monet karkit ovat parempia, kun eivät sisällä rasvaa ja sokeria on yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin niitä juuri herkuksi, suklaahippu-Weetabixejä. En muista milloin viimeks oon syöny, varmaan vuosia sitten. Jotain herkkua teki mieli ja valinta osui noihin.
On sullakin herkut 😂 teillä lapsilla on kyllä muutenkin kummallisia nuo ns herkkunne .
Sulla usein ongelmia asioiden tajuamisen kanssa?
Varmaan lapset syö.