Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette puolisonne kanssa kotona?

Vierailija
06.03.2024 |

Olen nyt sinkku, mutta parisuhteessa  useimmiten makasin sängyssä alasti ja maanittelin naista viereeni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin tehdään omat ruokamme kun syödäänkin ihan eri aikoihin. Käydään yhdessä jättimarketissa kerran viikossa ostamassa viikon ruuat ja muut mitä tarvitaan.

Peruskotitöitä tekee kumpikin sisällä ja ulkona. Meillä ei ole omakotitalossa ulkopuolista työvoimaa. Minun naisena ei tarvitse tehdä mitään miestentöitä kun ne tekee mieheni. Jos haluan jotain kasvihuonetta tai kasvilavoja niin mieheni tekee ne minulle. Kaikki olen saanut mitä olen halunnut ja kaivonkin puutarhan kasteluveteen jotta saa vettä lotrata.

Ilmastonmuutoksen takia on viimeiset vuodet tullut havaittua että vesi loppuu kaivosta jos tulee pitkiä kuumia sateettomia jaksoja niiden lisäännyttyä.

Miksi tehdä eri ruoat, jos vaan syö eri aikoihin? Minä teen etätöitä ja teen mielelläni ruoan ja toinen syö sitten, kun tulee myöhemmin kotiin. Turhaa ajantuhlausta tehdä kumpikin omat ruoat vaa

Siksi minä tykkään maustetuista ruuista joissa on paljon sipulia ja valkosipulia ym. mausteita ja mieheni ei tykkää sellaisista. Jos tekisin jotain perus mautonta ruokaa niin se voi kelvata mutta en halua sitten itse sellaista syödä.

Mitä se sitten haittaa jos kummatkin kokkailevat oman makuista ruokaa ja meillä on varaa siihen. Halvimmaksi tulisi kaikkien syödä samaa mutta meillä on varaa kokkailla eri ruuat.

150e maksaa viikon ruuat meillä kahdella aikuisella. Melkein joka kuukausi haetaan jotain noutoruokaakin sunnuntaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi