Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeati norovirus on teillä perheessä levinnyt?

Vierailija
16.01.2007 |

Meillä yhdellä lapsista tauti alkoi to, minulla la, toisella lapsella su. Mies ja yksi lapsista vielä kunnossa, voisiko jo huokaista helpotuksesta että säästyisivät tältä kurjalta pöpöltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi sairastui sunnuntaina, minä maanantaina, toinen lapsi maananataina ja isä tiistaina. Eli tosi nopeaan tarttui.

Vierailija
2/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle 4v ei tullut mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta virus voi elää oksennus-tai ulostetahrassa sekä pinnoilla joille sitä on joutunut jopa 12 vuorokautta... Ja noroinfektion saaneen ulosteeseen erittyy virusta jo 12 tuntia ennen oireiden alkua...

Kysykää mitä vaan noro-viruksesta, meillä yliopistollisen sairaalan osastolla se kerkisi riehua kuukauden yhtä kyytiä, nyt on helpottanut mutta saapa näkyä koska tulee taas? Hankala tilanne tänä talvena koska tämä virus on uutta genotyyppiä ja sille ei vielä ole vastustuskykyä. Menee monta kuukautta ennen kuin väestöllä on riittävä vastustuskyky.

Vierailija
4/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi sai tartunnan terveyskeskuksen päivystyksestä eräänä lauantaiaamuna. Samana iltapäivänä hänellä alkoi ripulointi ja oksentaminen. La-su-yönä sairastui kolme aikuista, jotka olivat olleet lapsen kanssa tekemisissä lauantain aikana. Sunnuntaina sairastui vielä kaksi aikuista. Minä (lapsen äiti) säästyin taudilta! :-D

Vierailija
5/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isossa hotellissa kokkina. Tuli heti puolilta päivin, oli laatannut keittiön lattialle työpaikalla. Oli johtaja sanonut, ettei kande tulla ennen perjantai-iltavuoroa töihin. Nyt sit tartuttaa mut (raskaana, 27+2) ja pikkuisen pojan (1v5kk).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän