Mitä tehdä pummaaville työkavereille?
Joka päivä on joku pyytämässä saisko vähän ruokaa, kun on matala verensokeri tai pääseekö kyytiin, kun asun niin lähellä. En ole kertaakaan suostunut ja ilmapiiri on vähän kiristynyt.
Kommentit (24)
Älä suostu.Hyötyjiä on paljon ja joka paikassa. Ostakoot ruokansa itse. Ja kotiin voi kävellä tai ajaa pyörällä .
Kiltit jes-miehet ei saa naisii eikä taloudellista hyötyä näitä vampyyrejä palvellessaan.
Otan kyytiin jokaisen kysyjän mutta kun sanon matkan hinnan niin jostain syystä kiire loppuu siihen.
Eli sulla tulee lukuisia työkavereita työpisteellesi pyytämään ruokaa? Mitä ihmettä. Mitä muuta Porvoon kuuluu?
Outo työpaikka, kyllä mä lokit tiedän, mutta en tiedä työpaikkoja, jossa olisi normaalia kerjätä ruokaa työkaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla tulee lukuisia työkavereita työpisteellesi pyytämään ruokaa? Mitä ihmettä. Mitä muuta Porvoon kuuluu?
Yksi pyytää ruokaa säännöllisesti ja toinen haluaisi kyydin joka päivä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kiltit jes-miehet ei saa naisii eikä taloudellista hyötyä näitä vampyyrejä palvellessaan.
Otan kyytiin jokaisen kysyjän mutta kun sanon matkan hinnan niin jostain syystä kiire loppuu siihen.
M*lkku.
Kerro että sapuskassasi on hiukan mälliä ja räkää, eikai haittaa. Se on vaan uusi dieetti. Osta mopo.
No mitä? Se tunnelman kiristyminen on heidän oma vika. Sanot vaan, et jokainen hommaa omat eväät. Ja mitä se sun lähellä asuminen liittyy kyydin pummaamiseen? Asuuko ne siis sun naapurissa vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
No mitä? Se tunnelman kiristyminen on heidän oma vika. Sanot vaan, et jokainen hommaa omat eväät. Ja mitä se sun lähellä asuminen liittyy kyydin pummaamiseen? Asuuko ne siis sun naapurissa vai mitä?
Asuu viereisessä kaupunginosassa ja siihen vedoten aina haluaisi kyytiin. Ei hirveästi kiinnosta istua liikennevaloissa tämän takia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Älä suostu.Hyötyjiä on paljon ja joka paikassa. Ostakoot ruokansa itse. Ja kotiin voi kävellä tai ajaa pyörällä .
Sanot, että maksapasteija ne entiset velkasi takaisin ensin, niin katsotaan sitten.
Rahaa ei kannata lainata. On tapauksia jossa työpaikalla monet ovat lainanneet, eivät koskaan saaneet takaisin, ja pitivät lainaamisensa salassa kunnes kuppi meni nurin. Yhtäkkiä moni havaitsi olevansa samassa tilanteessa tyhmyyttään.
Jätän tämän tähän. Jos haluat ystäviä, älä lainaa tutuilta ja työkavereilta jatkuvasti pieniäkään summia rahaa. Älä myöskään pyydä puolituttuja tuomaan tuliaisia. Kaikki tajuaa tuolloin, että olet manipuloiva narsisti. Ihmiset häviävät ympäriltäsi puf. Jätän tämän tähän.
Jokainen hankkii omat ruuat ja kyydit, ei sulla kuulu niitä elättää. Minä erehdyin kerran lainaamaan rahaa työkaverille, lupasi että ainoa kerta ja maksaa heti palkka päivänä takaisin. Summa ei ollut iso mutta maksaminen venyi. Sitten siitä seurasi se että oli vähän väliä pyytämässä taas rahaa lainaan. No suostuin pitkin hampain ja taas maksaminen takaisin venyi pitkäksi ajaksi. Sen jälkeen lopetin lainaamiset mutta ilkesi vielä eläkkeelle jäätyään ottaa sähköpostilla yhteyttä ja ruikuttaa lainaamaan. En vastannut mitään. Kaikista paras oli se kun töissä esitti sellaista jolla on niin hyvin hommat hanskassa että on työpaikkamme paras työntekijä ja tienasi eniten. Ilmeisesti etätöihin siirtyminen johti alkoholin kanssa lutraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Outo työpaikka, kyllä mä lokit tiedän, mutta en tiedä työpaikkoja, jossa olisi normaalia kerjätä ruokaa työkaverilta.
Meillä yksi jopa söi toisen eväät, vetosi siihen että oli nälkä. (Ulkomaalainen oli)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi jopa söi toisen eväät, vetosi siihen että oli nälkä. (Ulkomaalainen oli)
Tuo on varastamista. Sanoisin ensin hänelle itselleen, jos ei loppuisi, niin sitten esimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tämä Porvoosta höpöttäminen.Niin rasittavaa.
Onpa erikoinen työpaikka.